Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Vihreät puolue aikoo palauttaa puheenjohtaja Sofia Virran kansanedustajan palkkiot hänen poissaolon ajaltaan. Perussuomalaisten kansanedustaja Laura Huhtasaari ilmoitti, ettei…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Laulaja Bonnie Tyler on herännyt yli kuukauden kestäneestä koomasta. Hän vaivutettiin koomaan kiireellisen leikkauksen jälkeen ja on edelleen kriittisessä tilassa tehohoidossa. Tylerin odotetaan toipuvan, mutta toipuminen on hidasta ja kaikki hänen keikkansa on peruttu elokuun loppuun asti.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Laulaja Bonnie Tyler on herännyt yli kuukauden kestäneestä koomasta. Hän vaivutettiin koomaan kiireellisen leikkauksen jälkeen ja on edelleen kriittisessä tilassa tehohoidossa. Tylerin odotetaan toipuvan, mutta toipuminen on hidasta ja kaikki hänen keikkansa on peruttu elokuun loppuun asti.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 15.6.2026 klo 17:30, pääluokka Kulttuuri.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Yle Uutiset, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Bonnie Tyler heräsi koomasta • Bonnie Tyler heräsi koomasta • Bonnie Tyler heräsi koomasta, toipuminen hidasta.
Bonnie Tyler heräsi koomasta
Bonnie Tyler on herännyt koomasta, jossa hän oli yli kuukauden. Hän meni koomaan leikkauksen vuoksi ja on nyt tehohoidossa. Tylerin toipuminen on hidasta, mutta hänet odotetaan toipuvan täysin. Kaikki hänen keikkansa on peruttu elokuun loppuun asti.
Laulaja Bonnie Tyler on herännyt yli kuukauden kestäneestä koomasta. Hän vaivutettiin koomaan kiireellisen leikkauksen jälkeen ja on edelleen kriittisessä tilassa tehohoidossa. Tylerin odotetaan toipuvan, mutta toipuminen on hidasta…
Laulaja Bonnie Tyler on herännyt koomasta, mutta hänen terveytensä on edelleen vakava. 76-vuotiaalle Tylerille tehtiin suolistoleikkaus toukokuussa, jonka jälkeen hänet vaivutettiin keinotekoiseen koomaan. Toipuminen etenee hitaasti, mutta lääkärit…
Laulaja Bonnie Tyler on herännyt koomasta, mutta hänen terveydentilansa on edelleen vakava. Toipuminen etenee hitaasti, ja kaikki kesälle suunnitellut keikat perutaan. Tyler on sairaalassa Portugalissa, ja hänen terveysongelmansa…
Laulaja Bonnie Tyler on herännyt koomasta, mutta hänen tilansa on edelleen vakava. Hänen tiiminsä uskoo, että Tyler voisi palata esiintymislavoille syksyllä, vaikka…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #BonnieTyler, #Musiikki
Kuvataiteilija David Hockney on kuollut rauhallisesti kotonaan 11. kesäkuuta 88-vuotiaana. Hockney oli yksi aikamme merkittävimmistä taiteilijoista, joka nousi kuuluisuuteen poptaiteen kautta 1960-luvulla.…
Kulttuuri
Tove Janssonin ja Tuulikki Pietilän äänitekokoelma osoittaa heidän monipuolisen musiikkimakunsa. Jansson oli utelias ja jakoi levylöytöjään, mikä näkyy myös hänen tanssityylissään. Elokuvassa…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Musiikki
Laulaja Bonnie Tyler on ollut koomassa noin kuukauden ajan. Hänen tilansa on vakaa, ja lääkärit ovat optimistisia hänen toipumisensa suhteen. Tylerille on…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #BonnieTyler
Lars Collin, Avainlippu-brändin keksijä, on kuollut 80-vuotiaana pitkällisen sairauden jälkeen. Hän toimi Suomalaisen Työn Liiton toimitusjohtajana ja toteutti merkittäviä uudistuksia. Collin tunnettiin…
Kulttuuri
Olka Horilan ohjaama Harmony Sisters -näytelmä etsii pitkään tarkoitustaan, mutta löytää sen lopulta. Esitys on nähtävissä Pyynikin kesäteatterissa Tampereella. Ensi-ilta oli 10.…
Kulttuuri
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähäisiä määriä Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä voi kulkeutua Etelä-Lappiin. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.