Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Rovaniemen Palloseuran entinen puheenjohtaja Risto Niva on saanut neljän kuukauden ehdollisen vankeustuomion kavalluksesta.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Suomen MM-ralli järjestetään Jyväskylän seudulla ainakin vuoteen 2031 asti. Kaupunginhallitus hyväksyi yhteistyösopimuksen autourheilujärjestö AKK-Motorsportin kanssa. Ralli on ollut Jyväskylässä vuodesta 1951, ja sen elinkeinovaikutukset alueelle ovat merkittävät.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Suomen MM-ralli järjestetään Jyväskylän seudulla ainakin vuoteen 2031 asti. Kaupunginhallitus hyväksyi yhteistyösopimuksen autourheilujärjestö AKK-Motorsportin kanssa. Ralli on ollut Jyväskylässä vuodesta 1951, ja sen elinkeinovaikutukset alueelle ovat merkittävät.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 15.6.2026 klo 15:56, pääluokka Moottoriurheilu.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa MM-ralli pysyy Jyväskylässä vuoteen 2031 • Jyväskylän MM-ralli jatkuu vuoteen 2031.
MM-ralli on Jyväskylässä vuoteen 2031
Suomen MM-ralli järjestetään Jyväskylän seudulla vuoteen 2031 asti. Kaupunginhallitus on hyväksynyt sopimuksen autourheilujärjestön kanssa. Ralli on ollut Jyväskylässä vuodesta 1951. Ralli tuo paljon matkailutuloa alueelle, noin 20,5 miljoonaa euroa viime vuonna. Ensi vuonna Jyväskylä maksaa rallista yli 570 000 euroa.
Suomen MM-ralli järjestetään Jyväskylän seudulla ainakin vuoteen 2031 asti. Kaupunginhallitus hyväksyi yhteistyösopimuksen autourheilujärjestö AKK-Motorsportin kanssa. Ralli on ollut Jyväskylässä vuodesta 1951, ja sen elinkeinovaikutukset alueelle ovat merkittävät.
Suomen MM-ralli järjestetään Jyväskylän seudulla ainakin vuoteen 2031 asti. Kaupunginhallitus hyväksyi yhteistyösopimuksen autourheilujärjestön kanssa, joka takaa rallin jatkuvuuden. Ralli on ollut osa Jyväskylän historiaa vuodesta 1951 ja tuo…
Jyväskylä on solminut uuden viisivuotisen sopimuksen AKK Sports Oy:n kanssa MM-rallin osakilpailun järjestämisestä vuosina 2027–2031. Sopimus sisältää yhteistyön, oikeudet ja velvoitteet kilpailun…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #Jyväskylä, #AKK
Jyväskylän SM-ralli päättyi virolaisvoittoon, kun Jaspar Vaher voitti kilpailun 1,6 sekunnin erolla Esapekka Lappiin. Vaher iloitsee ensimmäisestä SM-osakilpailuvoitostaan, vaikka sääolosuhteet olivat haastavat.…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #Jyväskylä
Jyväskylän SM-rallin ensimmäiset erikoiskokeet olivat haastavia, ja kilpailijat kokivat heti rajuja ulosajoja. Erityisesti sorateiden vaativuus näkyi kaatojen määrässä. Katso videot hurjista tilanteista.
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #Jyväskylä, #Ralli
Jyväskylän SM-rallissa nähtiin heti lauantaina vakavia ulosajoja. Niclas Grönholmin auto suistui ojaan ja pyöri useita kertoja. Ulosajon syynä oli osuma kiveen, joka…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #Jyväskylä, #Ralli
Rallikuljettaja Niclas Grönholm ajoi ulos Jyväskylän SM-rallin toisella erikoiskokeella. Hänen autonsa kierähti ympäri ja jäi kyljelleen, mutta Grönholm ja kakkoskuljettaja Samu Vaaleri…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #Jyväskylä, #Ralli
Aalto2-museokeskuksessa avautuu näyttely, joka esittelee Jyväskylän ralliperinnettä ja sen 75-vuotista historiaa. Näyttely tuo esiin tapahtuman kasvun pienestä kilpailusta suureksi autourheilutapahtumaksi, joka vetää…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #Jyväskylä, #Ralli
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähäisiä määriä Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä voi kulkeutua Etelä-Lappiin. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.