Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Reaktor-yhtiön listautumisanti ja -myynti ovat ylimerkittäviä, mikä osoittaa vahvaa kysyntää. Osakkeiden kauppa alkaa Helsingin pörssissä 16. kesäkuuta. Yhtiön markkina-arvo on noin 210 miljoonaa euroa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Reaktor-yhtiön listautumisanti ja -myynti ovat ylimerkittäviä, mikä osoittaa vahvaa kysyntää. Osakkeiden kauppa alkaa Helsingin pörssissä 16. kesäkuuta. Yhtiön markkina-arvo on noin 210 miljoonaa euroa.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 15.6.2026 klo 12:58, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Kauppalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Reaktorin listautumisanti ylimerkittiin.
Reaktorin osakkeet ylimerkittiin
Reaktor-yhtiö on saanut paljon kiinnostusta osakkeidensa listautumisannissa. Kauppa osakkeilla alkaa 16. kesäkuuta Helsingin pörssissä. Yhtiön markkina-arvo on noin 210 miljoonaa euroa. Reaktorilla on nyt yli 1 700 osakkeenomistajaa.
Reaktor-yhtiön listautumisanti ja -myynti ovat ylimerkittäviä, mikä osoittaa vahvaa kysyntää. Osakkeiden kauppa alkaa Helsingin pörssissä 16. kesäkuuta. Yhtiön markkina-arvo on noin 210 miljoonaa euroa.
Kesko suunnittelee ostavansa Dahlin Ruotsin, Norjan ja Tanskan liiketoiminnot. Kaupan myötä rakentamisen ja talotekniikan kaupasta tulee Keskon suurin toimiala. Yritysoston velaton kauppahinta…
Talous
Helsingin pörssissä toimiva Raute-yhtiö omaa potentiaalia, kun konepajasektori kääntyy nousuun. Yhtiön strategiana on kasvattaa korkeakatteisten palveluiden osuutta liikevaihdosta 40 prosenttiin vuoteen 2028…
Talous • jaetut avainsanat: #HelsinginPörssi
Polttoaineiden, erityisesti dieselin ja bensiinin, hintojen nousu on kiihdyttänyt inflaatiota toukokuussa 2,1 prosenttiin. Huhtikuussa inflaatio oli 1,5 prosenttia. Hintojen nousua hillitsi asunto-…
Talous
Öljyn hinta on pudonnut alimmalle tasolleen sitten maaliskuun, laskien 4,7 prosenttia. Tämä tapahtui Yhdysvaltojen ja Iranin saavuttaessa alustavan rauhansopimuksen. Brent-raakaöljyn hinta on…
Talous
Joka neljäs suomalainen sijoittaa lomarahojaan, ja erityisesti nuoret aikuiset ovat innokkaita sijoittajia. Kyselyn mukaan 40 prosenttia 26–34-vuotiaista lomarahan saajista sijoittaa osan tai…
Talous
Helsingin pörssin varainhoitajat etsivät kasvumahdollisuuksia Euroopasta. Analyytikot arvioivat, että eri maissa menestyminen vaatii erilaisia strategioita. Lähes kaikki varainhoitajat tavoittelevat instituutioasiakkaita ulkomailta.
Talous • jaetut avainsanat: #HelsinginPörssi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.