Nimipäivä:
Vieno, Moona, Viena
13°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:01

Ukrainan presidentti Volodymyr Zelenskyi ja Yhdysvaltain presidentti Donald Trump keskustelivat puhelimessa. Britannian joukot ottivat haltuun Venäjän varjolaivaston tankkerin…


Hollanti ja Japani pelasivat tasapelin

Aihesivu: Hollanti ja Japani pelasivat tasapelin

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Hollanti pelasi tasapelin Japanin kanssa miesten MM-kisojen avausottelussa. Ottelu päättyi 2–2, kun Hollanti meni ensin johtoon, mutta Japani tasoitti kaksi kertaa. Maalit tekivät Virgil van Dijk, Crysencio Summerville ja Daichi Kamada.

  • 3 juttua
  • 3 lähdettä
  • Jalkapallo
  • Päivitetty 15.6.2026 klo 01:38
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Hollanti pelasi tasapelin Japanin kanssa miesten MM-kisojen avausottelussa. Ottelu päättyi 2–2, kun Hollanti meni ensin johtoon, mutta Japani tasoitti kaksi kertaa. Maalit tekivät Virgil van Dijk, Crysencio Summerville ja Daichi Kamada.

Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 15.6.2026 klo 01:38, pääluokka Jalkapallo.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Hollanti ja Japani pelasivat tasapelin • Hollanti ja Japani tasasivat MM-ottelussa • Hollanti ja Japani tasapeli MM-kisoissa.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 15.6.2026 klo 01:38.
  • Koosteessa on nyt 3 juttua 3 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jalkapallo.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Hollanti, #Japani, #MMkisat.

Selkokielinen yhteenveto

Hollanti ja Japani pelasivat tasapelin

Hollanti ja Japani pelasivat tasapelin miesten MM-kisojen avausottelussa. Ottelu päättyi 2–2. Hollanti teki ensimmäisen maalin Virgil van Dijkin avulla. Japani tasoitti nopeasti. Hollanti teki toisen maalin, mutta Japani tasoitti taas viime hetkillä.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa.
Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Lapissa.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa.
Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa.
Koivun siitepölymäärät jäävät Keski- ja Pohjois-Lapissa vähäisiksi.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.