Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Teollisuus kasvoi kesäkuussa merkittävästi, kun taas Saara Arvan murhatapaus jatkuu oikeudessa. Lisäksi yli puolet varhaiskasvatuksen asiakkaista on maksuttomia.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingin poliisi on käynnistänyt etsinnät kadonneen miehen löytämiseksi. Mies on kuvailtu kumarassa käveleväksi, ja hänellä on musta takki, kravatti sekä tummanharmaat housut. Havainnoista pyydetään ilmoittamaan hätäkeskukseen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingin poliisi on käynnistänyt etsinnät kadonneen miehen löytämiseksi. Mies on kuvailtu kumarassa käveleväksi, ja hänellä on musta takki, kravatti sekä tummanharmaat housut. Havainnoista pyydetään ilmoittamaan hätäkeskukseen.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 14.6.2026 klo 23:35, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Iltalehti, MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi etsii kadonnutta miestä Helsingissä • Poliisi etsii vanhusta Helsingissä • Poliisi etsii kadonnutta miestä Helsingissä.
Poliisi etsii miestä Helsingissä
Helsingin poliisi etsii kadonnutta miestä. Mies kävelee kumarassa ja käyttää kävelykeppiä. Hänellä on musta takki ja kravatti. Jos näet hänet, ilmoita hätäkeskukseen numeroon 112.
Helsingin poliisi on käynnistänyt etsinnät kadonneen miehen löytämiseksi. Mies on kuvailtu kumarassa käveleväksi, ja hänellä on musta takki, kravatti sekä tummanharmaat housut. Havainnoista pyydetään ilmoittamaan hätäkeskukseen.
Helsingin poliisi on pyytänyt apua kadonneen iäkkään miehen löytämiseksi. Mies, joka käyttää kävelykeppiä ja kävelee kumarassa, on pukeutunut mustaan takkiin ja tummanharmaisiin housuihin. Havainnoista voi ilmoittaa hätäkeskukseen.
Helsingin poliisi pyytää kansalaisten apua kadonneen iäkkään miehen löytämiseksi. Mies on kumarassa kävelevä ja pukeutunut mustaan takkiin, kravattiin sekä tummanharmaisiin housuihin. Hän käyttää myös kävelykeppiä.
Poliisi on käynnistänyt etsinnät Salossa, jossa lauantaina katosi mies. Viimeisin havainto hänestä on Pellonpääntiellä. Etsintöihin osallistuvat poliisi, rajavartiolaitos ja vapaaehtoiset.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Perjantai-iltana Aurajoesta löytyi keski-ikäinen mies, joka oli kuollut. Hätäilmoitus tehtiin ulkopuolisilta, ja mies todettiin kuolleeksi paikan päällä. Poliisi ei epäile rikosta.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Lounais-Suomen poliisi etsii iäkästä miestä Salosta, joka on kadonnut Pellonpääntieltä. Etsinnät ovat jatkuneet läpi yön, ja viimeisin havainto miehestä on lauantaina puolen…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Kadonnut
Poliisi tutkii Oulussa lauantain ja sunnuntain välisenä yönä sattuneita tulipaloja. Ensimmäinen palo syttyi Ritaharjussa roskakatoksessa, joka levisi myös naapurin alueelle. Toinen tulipalo…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Itä-Uudenmaan poliisi etsii kadonnutta miestä Nurmijärven Klaukkalasta. Mies on noin 160–170 senttimetriä pitkä ja pukeutunut punaiseen paitaan sekä mustiin housuihin. Havainnoista pyydetään…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Poliisi etsii edelleen marraskuussa 2025 kadonnutta naista Saariselällä. Etsintöjä on tehty useita kertoja, mutta tulokset ovat olleet heikkoja. Poliisi pyytää kansalaisilta havaintoja…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.