Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Metsä Group investoi 25 miljoonaa euroa Muoto-pakkausten tuotantoon, mutta päättää keskeyttää Kuura-tekstiilikuituhankkeen. Unkarin parlamentti on valinnut Andras Bakan…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jalkapallon miesten MM-turnauksessa Saksa voitti Curacaon selvästi 7–1 alkulohkovaiheessa. Saksa teki maaleja useita, ja ottelun avausmaalin teki Felix Nmecha. Muut maalintekijät olivat muun muassa Kai Havertz ja Jamal Musiala.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jalkapallon miesten MM-turnauksessa Saksa voitti Curacaon selvästi 7–1 alkulohkovaiheessa. Saksa teki maaleja useita, ja ottelun avausmaalin teki Felix Nmecha. Muut maalintekijät olivat muun muassa Kai Havertz ja Jamal Musiala.
Aiheesta on julkaistu 7 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 14.6.2026 klo 22:07, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Savon Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Saksa voitti Curacaon jalkapallon MM:ssä • Saksa murskasi Curacaon jalkapallon MM-kisoissa • Saksa murskasi Curacaon jalkapallon MM-kisoissa.
Saksa voitti Curacaon 7-1
Jalkapallon miesten MM-turnauksessa Saksa pelasi Curacaoa vastaan. Saksa voitti ottelun 7–1. Felix Nmecha teki ensimmäisen maalin. Myös Kai Havertz ja Jamal Musiala tekivät maaleja.
Jalkapallon miesten MM-turnauksessa Saksa voitti Curacaon selvästi 7–1 alkulohkovaiheessa. Saksa teki maaleja useita, ja ottelun avausmaalin teki Felix Nmecha. Muut maalintekijät olivat muun muassa Kai Havertz ja Jamal…
Saksa avasi voittotilinsä jalkapallon MM-kisoissa voittamalla Curacaon 7–1. Curacao teki historian ensimmäisen MM-kisamaalinsa, mutta Saksa hallitsi peliä ja teki useita maaleja. Joukkueet jatkavat turnausta seuraavissa otteluissaan.
Saksa avasi voittotilinsä jalkapallon MM-kisoissa voittamalla Curacaon 7–1. Curacao teki historian ensimmäisen MM-kisamaalinsa, mutta Saksa hallitsi peliä ja teki useita maaleja. Seuraavaksi Saksa kohtaa Norsunluurannikon ja Curacao Ecuadorin.
Saksa voitti Curacaon jalkapallon MM-kisoissa selvästi lukemin 7–1. Felix Nmecha avasi maalitilinsä, mutta Curacao teki historian ensimmäisen MM-kisamaalinsa Livano Comenencian toimesta. Saksa hallitsi peliä ja teki useita maaleja…
Jalkapallon MM-turnauksessa Saksa johtaa Curacaoa 3-1 tauolla. Curacao teki historiallisen tasoitusmaalin, kun Livano Comenencia iski 21. Minuutilla. Saksa oli kuitenkin vahvempi ja teki kaksi maalia ennen taukoa, joista…
Jalkapallon MM-turnauksessa Saksa johtaa Curacaoa 3-1 tauolla. Curacao teki historiallisen tasoitusmaalin, mutta Saksa vastasi kahdella maalilla ennen taukoa. Felix Nmechan, Nico Schlotterbeck ja Kai Havertz olivat Saksan maalintekijöitä.
Jalkapallon MM-turnauksessa Saksa johtaa Curacaoa 3-1 tauolla. Curacao teki historiallisen tasoitusmaalin 21. Minuutilla, kun Livano Comenencia onnistui. Saksa vastasi kahdella maalilla ja hallitsi ottelua.
Curacao teki jalkapallon MM-kisoissa historiaa, kun se onnistui maalinteossa Saksaa vastaan. Livano Comenencia laukoi maan ensimmäisen maalin MM-historian aikana, tasoittaen ottelun 1–1:een.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Curacao, #MMkisat
Manuel Neuerista tulee Saksan jalkapallomaajoukkueen toinen pelaaja, joka osallistuu viiteen MM-lopputurnaukseen. Neuer, 40, avaa turnauksen ottelussa Curacaoa vastaan. Hän on myös historian…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Saksa, #Curacao
Jalkapallon MM-kisoissa on huomattu, että useat pelaajat käyttävät samanvärisiä, räikeitä pinkkejä kenkiä. Suuret brändit, kuten Nike, Adidas ja Puma, ovat lanseeranneet uusia…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Yhdysvallat teki historiaa jalkapallon MM-kisojen avausottelussa voittamalla Paraguayn 4–1. Tämä voitto on maan suurinumeroisin MM-ottelussa, ja se ylitti aikaisemman ennätyksen 3–0. Yhdysvallat…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo, #MMkisat
Nestory Irankunda teki maalin Australian voitossa Turkkia vastaan jalkapallon MM-kisoissa. 20-vuotiaasta Irankundasta tuli nuorin maalintekijä Australian MM-historiassa. Hän syntyi pakolaisleirillä ja muutti…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Norjan jalkapallomaajoukkueen tähtihyökkääjä Erling Haaland valmistautuu MM-kisoihin, joissa Norja kohtaa Irakin. Haaland on ollut huimassa iskussa Manchester Cityssä ja maajoukkueessa, mutta viimeisimmät…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Cladosporium- ja Alternaria-homesienten itiöitä on ilmassa kohtalaisesti maan eteläosissa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sade laskee siitepölymääriä.