Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Sveitsissä äänestetään asukasluvun rajoittamisesta, kun taas Britannia pysäytti Venäjän öljytankkerin rynnäkön. Sveitsissä järjestetään kansanäänestys, jossa päätetään asukasluvun rajoittamisesta.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingin poliisi tutkii puukotusta, jossa nelikymppinen mies epäillään keskivartaloon puukottamisesta. Uhri sai vakavia vammoja ja hänet on toimitettu sairaalahoitoon. Poliisi on ottanut epäillyn kiinni tapahtumapaikan läheisyydessä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingin poliisi tutkii puukotusta, jossa nelikymppinen mies epäillään keskivartaloon puukottamisesta. Uhri sai vakavia vammoja ja hänet on toimitettu sairaalahoitoon. Poliisi on ottanut epäillyn kiinni tapahtumapaikan läheisyydessä.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 14.6.2026 klo 16:24, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Hämeen Sanomat, Yle Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi tutkii puukotusta Sörnäisissä • Puukotus Sörnäisissä • Puukotus Helsingissä Sörnäisten metroaseman lähellä.
Poliisi tutkii puukotusta Sörnäisissä
Helsingin Sörnäisissä tapahtui puukotus, jossa mies puukotti toista miestä keskivartaloon. Uhri sai vakavia vammoja ja hänet vietiin sairaalaan. Poliisi epäilee nelikymppistä miestä teosta. Epäilty on otettu kiinni nopeasti.
Helsingin poliisi tutkii puukotusta, jossa nelikymppinen mies epäillään keskivartaloon puukottamisesta. Uhri sai vakavia vammoja ja hänet on toimitettu sairaalahoitoon. Poliisi on ottanut epäillyn kiinni tapahtumapaikan läheisyydessä.
Poliisi otti kiinni nelikymppisen miehen Sörnäisissä tapahtuneen puukotuksen jälkeen. Uhri on saanut vammoja keskivartaloon ja hänet on viety sairaalaan. Poliisi tutkii tapausta ja epäiltyä syytetään tapon yrityksestä.
Helsingin Kurvissa tapahtui puukotus sunnuntaina iltapäivällä. Uhri vietiin sairaalahoitoon, ja poliisi otti kiinni epäillyn, joka on nelikymppinen mies. Tapahtumaa tutkitaan tapon yrityksenä.
Helsingin poliisi tutkii tapon yritystä, joka tapahtui Sörnäisten Kurvissa. Hätäkeskus sai ilmoituksen puukotuksesta iltapäivällä, ja poliisi on pidättänyt epäillyn, nelikymppisen miehen. Tapahtumasta tiedotetaan lisää myöhemmin.
Helsingin Sörnäisissä tapahtui puukotus, jossa uhri sai vammoja keskivartalon alueelle. Poliisi pidätti nopeasti nelikymppisen miehen, jota epäillään tapon yrityksestä. Tapahtuman taustoja selvitetään edelleen.
Kurvissa, Sörnäisten metroaseman lähellä, tapahtui puukotus sunnuntaina. Uhri on saanut vammoja keskivartalon alueelle ja on toimitettu sairaalahoitoon. Poliisi on pidättänyt epäillyn, nelikymppisen miehen, ja tutkii tapausta tapon yrityksenä.
Tampereella tutkitaan tapausta, jossa henkilö epäillään tönäistyksi raitiovaunukiskoille. Poliisi on ottanut kiinni epäillyn tekijän. Tapausta käsitellään tapon yrityksenä.
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Taponyritys
Helsingin Vallilassa tapahtui vakava väkivallanteko, jossa miehelle aiheutui vakavia vammoja teräaseella. Poliisi tutkii tapausta tapon yrityksenä ja on pidättänyt kaksi henkilöä, joiden…
Rikos • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Poliisi
Kokkolassa tapahtui väkivallanteko, jossa epäilty on 32-vuotias mies. Hänet vangittiin todennäköisin syin tapon yrityksestä ja laittomasta uhkauksesta. Väkivalta alkoi sanallisella uhkailulla ja…
Rikos • jaetut avainsanat: #Taponyritys, #Poliisi
Poliisi on päättänyt esitutkinnan helmikuussa Turun Varissuolla tapahtuneesta henkirikoksesta. 43-vuotias mies on tunnustanut tappaneensa 44-vuotiaan uhriin riidan seurauksena. Uhri löydettiin parvekkeelta yli…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Tampereella on tapahtunut tapon yritys, jossa noin 40-vuotias nainen työnsi 70-vuotiaan miehen raitiovaunukiskoille. Poliisi on ottanut naisen kiinni ja tutkii tapausta. Miehen…
Rikos • jaetut avainsanat: #Taponyritys, #Poliisi
Sodankylässä kuoli 60-vuotias mies, joka vietiin tehohoitoon. Poliisi tutkii tapausta mahdollisena rikoksena, ja epäiltyinä on kaksi miestä, jotka olivat viettäneet aikaa uhrin…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski- ja Pohjois-Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.