Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat ja Iran ovat neuvotelleet ja päässeet sopimukseen. Norjan kruununprinsessan Mette-Maritin pojan Marius Borg Höibyn tuomio annetaan tänään.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Minetit saavutti toisen sijan joukkuevoimistelun maailmancupin kolmannessa osakilpailussa Astanassa. Joukkue teki kaksi tasaista suoritusta, ja sen kokonaispisteet olivat 56,350. Venäläiset joukkueet voittivat kilpailun ja sijoittuivat kolmanneksi.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Minetit saavutti toisen sijan joukkuevoimistelun maailmancupin kolmannessa osakilpailussa Astanassa. Joukkue teki kaksi tasaista suoritusta, ja sen kokonaispisteet olivat 56,350. Venäläiset joukkueet voittivat kilpailun ja sijoittuivat kolmanneksi.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 14.6.2026 klo 16:30, pääluokka Kulttuuri.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Minetit sijoittui toiseksi maailmancupissa • Minetit voimisteli hopealle maailmancupissa.
Minetit sai toisen sijan kisassa
Minetit voitti toisen sijan joukkuevoimistelun maailmancupissa. Kilpailu pidettiin Astanassa, ja Minetit sai yhteensä 56,350 pistettä. Joukkue teki kaksi hyvää suoritusta. Venäjän joukkueet voittivat kisan ja saivat myös kolmannen paikan.
Minetit saavutti toisen sijan joukkuevoimistelun maailmancupin kolmannessa osakilpailussa Astanassa. Joukkue teki kaksi tasaista suoritusta, ja sen kokonaispisteet olivat 56,350. Venäläiset joukkueet voittivat kilpailun ja sijoittuivat kolmanneksi.
Tamperelainen Minetit saavutti hopeaa voimistelun maailmancupissa Kazakstanin Astanassa. Joukkue paransi suoritustaan finaalissa ja sai 56,350 pistettä, jääden venäläiselle Expressialle. Toinen suomalaisjoukkue OVO Team sijoittui neljänneksi.
Joukkuevoimistelun maailmancupin lopputulokset on julkaistu Kazakstanissa. Aikuisten sarjassa voiton vei Expressia Venäjältä, kun taas Suomea edustava Minetit sijoittui toiseksi. Nuorten sarjassa Madonna…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Joukkuevoimistelu, #Expressia
Kuvataiteilija David Hockney on kuollut rauhallisesti kotonaan 11. kesäkuuta 88-vuotiaana. Hockney oli yksi aikamme merkittävimmistä taiteilijoista, joka nousi kuuluisuuteen poptaiteen kautta 1960-luvulla.…
Kulttuuri
Lars Collin, Avainlippu-brändin keksijä, on kuollut 80-vuotiaana pitkällisen sairauden jälkeen. Hän toimi Suomalaisen Työn Liiton toimitusjohtajana ja toteutti merkittäviä uudistuksia. Collin tunnettiin…
Kulttuuri
Presidentti Tarja Halonen viihdytti yleisöä Kultaranta-keskusteluissa huumorilla. Hän kysyi panelisteilta Venäjä-tuntemuksen ylläpidosta ja jakoi samalla kokemuksia somekommenteista, joita on saanut virkakautensa jälkeen.…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Venäjä
Olka Horilan ohjaama Harmony Sisters -näytelmä etsii pitkään tarkoitustaan, mutta löytää sen lopulta. Esitys on nähtävissä Pyynikin kesäteatterissa Tampereella. Ensi-ilta oli 10.…
Kulttuuri
Säätytalossa järjestetään tänään avointen ovien päivä, jolloin ovet ovat auki aamuyhdeksästä iltakuuteen. Yleisökierrokset alkavat Säätytalon pääovilta, ja sisään pääsee, jos jonoon on…
Kulttuuri
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähäisiä määriä Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä voi kulkeutua Etelä-Lappiin. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.