Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Sveitsissä äänestetään asukasluvun rajoittamisesta, kun taas Britannia pysäytti Venäjän öljytankkerin rynnäkön. Sveitsissä järjestetään kansanäänestys, jossa päätetään asukasluvun rajoittamisesta.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Katalonian GP:ssä George Russell ja Lewis Hamilton starttaavat eturivistä. Russell on paalupaikalla ja Hamilton toisena. Kimi Antonelli aloittaa kolmannesta ruudusta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Katalonian GP:ssä George Russell ja Lewis Hamilton starttaavat eturivistä. Russell on paalupaikalla ja Hamilton toisena. Kimi Antonelli aloittaa kolmannesta ruudusta.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 14.6.2026 klo 15:49, pääluokka Moottoriurheilu.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa George Russell ja Lewis Hamilton eturivissä Barcelonassa • George Russell voittaa paalupaikan Barcelonassa.
George Russell ja Lewis Hamilton eturivissä Barcelonassa
Katalonian GP:ssä George Russell ja Lewis Hamilton lähtevät kisaan eturivistä. Russell on ensimmäisessä ruudussa ja Hamilton toisessa. Kimi Antonelli on kolmannessa ruudussa. Kisa alkaa sunnuntaina kello 16.
Katalonian GP:ssä George Russell ja Lewis Hamilton starttaavat eturivistä. Russell on paalupaikalla ja Hamilton toisena. Kimi Antonelli aloittaa kolmannesta ruudusta.
F1-kauden seitsemäs osakilpailu alkaa Espanjan Barcelonassa. George Russell Mercedekseltä saavutti paalupaikan, voittaen Ferrarin Lewis Hamiltonin niukasti. Kilpailua seurataan liveseurannassa.
George Russell ajoi paalupaikan Katalonian GP:ssä Formula 1 -aika-ajoissa. Hän oli kuusi sadasosaa nopeampi kuin Lewis Hamilton. Kimi Antonelli starttaa kolmannesta ruudusta,…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #GeorgeRussell, #F1
Valtteri Bottas sai 100 euron sakon Barcelonan F1-kilpailun harjoituksissa, koska hän ylitti nopeusrajoituksen varikkosuoralla. Bottaksen nopeudeksi mitattiin 80,5 kilometriä tunnissa, kun sallittu…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #F1, #BarcelonanGP
F1:n Barcelonan GP:n rengaskuluma on herättänyt huolta kärkikuskeissa. Pehmeämmät renkaat C4 ovat aiheuttaneet odotettua suurempaa kulumista, mikä voi vaikuttaa kilpailustrategioihin. Kuljettajat, kuten…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #F1, #BarcelonanGP
Formula 1:n Barcelona-Katalonian GP:n aika-ajot päättyivät George Russellin voittoon. Lewis Hamilton ja Kimi Antonelli täydensivät kolmonen ja nelonen. Valtteri Bottas jäi viimeiseksi…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #F1, #GeorgeRussell
George Russell ja Lando Norris ajoivat nopeimmat ajat Formula ykkösten Barcelonan gp:n perjantain harjoituksissa. Russell oli nopein ensimmäisessä harjoituksessa, kun taas Norris…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #BarcelonanGP, #GeorgeRussell
Max Verstappenin kilpailu Monacon F1-osakilpailussa päättyi keskeytykseen heti startissa. Red Bullin kuljettaja ei saanut autoaan liikkeelle, ja kilpailu jäi kesken teknisten ongelmien…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #F1
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski- ja Pohjois-Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.