Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat ja Iran ovat neuvotelleet ja päässeet sopimukseen. Norjan kruununprinsessan Mette-Maritin pojan Marius Borg Höibyn tuomio annetaan tänään.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
F1-kilpailussa Barcelonassa rengaskuluma voi vaikuttaa merkittävästi kärkijoukkueiden suorituksiin. Monet kuljettajat, kuten Lewis Hamilton ja Max Verstappen, ovat ilmaisseet huolensa renkaiden kestävyydestä. Pirelli on tuonut kisaan pehmeämmät renkaat, mikä on lisännyt haasteita.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
F1-kilpailussa Barcelonassa rengaskuluma voi vaikuttaa merkittävästi kärkijoukkueiden suorituksiin. Monet kuljettajat, kuten Lewis Hamilton ja Max Verstappen, ovat ilmaisseet huolensa renkaiden kestävyydestä. Pirelli on tuonut kisaan pehmeämmät renkaat, mikä on lisännyt haasteita.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 14.6.2026 klo 11:30, pääluokka Moottoriurheilu.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Renkaat kuluvat Barcelonassa • Renkaiden kuluma yllättää F1-kärkitallit • Renkaiden kuluma yllättää F1-kärkitallit.
Renkaat kuluvat Barcelonassa
F1-kilpailussa Barcelonassa renkaat voivat kulua nopeasti. Kuljettajat, kuten Lewis Hamilton ja Max Verstappen, ovat huolissaan renkaidensa kestävyydestä. Pirelli on tuonut kisaan pehmeämmät renkaat, mikä tekee kilpailusta haastavamman. McLarenin Lando Norris uskoo, että riskin ottaminen on ainoa tapa menestyä.
F1-kilpailussa Barcelonassa rengaskuluma voi vaikuttaa merkittävästi kärkijoukkueiden suorituksiin. Monet kuljettajat, kuten Lewis Hamilton ja Max Verstappen, ovat ilmaisseet huolensa renkaiden kestävyydestä. Pirelli on tuonut kisaan pehmeämmät renkaat, mikä…
F1:n Barcelonan GP:ssä rengaskuluma voi vaikuttaa kilpailun kulkuun. Monet kärkikuskit, kuten Lewis Hamilton ja Max Verstappen, ovat ilmaisseet huolensa renkaiden kestävyydestä. Pehmeämmät renkaat tuovat haasteita, ja kilpailijat pohtivat…
F1:n Barcelonan GP:n rengaskuluma on herättänyt huolta kärkikuskeissa. Pehmeämmät renkaat C4 ovat aiheuttaneet odotettua suurempaa kulumista, mikä voi vaikuttaa kilpailustrategioihin. Kuljettajat, kuten Lewis Hamilton ja Max Verstappen, ovat…
George Russell ajoi paalupaikan Katalonian GP:ssä Formula 1 -aika-ajoissa. Hän oli kuusi sadasosaa nopeampi kuin Lewis Hamilton. Kimi Antonelli starttaa kolmannesta ruudusta,…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #F1, #LewisHamilton
Valtteri Bottas sai 100 euron sakon Barcelonan F1-kilpailun harjoituksissa, koska hän ylitti nopeusrajoituksen varikkosuoralla. Bottaksen nopeudeksi mitattiin 80,5 kilometriä tunnissa, kun sallittu…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #F1, #BarcelonanGP
Max Verstappenin kilpailu Monacon F1-osakilpailussa päättyi keskeytykseen heti startissa. Red Bullin kuljettaja ei saanut autoaan liikkeelle, ja kilpailu jäi kesken teknisten ongelmien…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #F1
Kimi Antonelli jatkoi vahvaa kauttaan ja voitti paalupaikan Monacon Formula ykkösten aika-ajossa. Hän voitti Max Verstappenin vain 0,043 sekunnilla. Lewis Hamilton ja…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #MaxVerstappen
Valtteri Bottaksen harjoitukset Barcelonan GP:ssä keskeytettiin, kun hän ajautui ulos radalta. Ulosajo johtui ilmeisesti jarruongelmista, ja Bottas onnistui pitämään autonsa radalla ennen…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #BarcelonanGP
Valtteri Bottas ylitti Colton Hertan Barcelonan F1-harjoituksissa lähes 1.5 sekunnin erolla. George Russell ajoi harjoitusten nopeimman ajan Mercedeksellä. Herta, joka debytoi F1:ssä,…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #F1, #BarcelonanGP
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski- ja Pohjois-Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.