Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Suomessa on vahvistettu ensimmäiset afrikkalaisen sikaruton tapaukset EU:n laboratoriossa. Tuusulassa poliisi on joutunut epäilyn kohteeksi virkavelvollisuuden rikkomisesta ja…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kanta-Hämeen Tammelassa häiden juhlintaan liittyi käsirysy, joka johti poliisin puuttumiseen. Tappelussa yksi mies sai lyönnin kasvoihin ja menetti tajuntansa hetkeksi. Hänet vietiin sairaalaan tarkkailuun, ja poliisi tutkii tapausta pahoinpitelynä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kanta-Hämeen Tammelassa häiden juhlintaan liittyi käsirysy, joka johti poliisin puuttumiseen. Tappelussa yksi mies sai lyönnin kasvoihin ja menetti tajuntansa hetkeksi. Hänet vietiin sairaalaan tarkkailuun, ja poliisi tutkii tapausta pahoinpitelynä.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 14.6.2026 klo 10:18, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Käsirysy häissä Tammelassa • Nyrkkitappelu häissä Tammelassa.
Käsirysy häissä Tammelassa
Tammelassa häissä tapahtui käsirysy, jossa vieraat riitelivät. Yksi mies sai lyönnin kasvoihin ja kaatui maahan. Hän menetti tajuntansa hetkeksi. Mies vietiin sairaalaan tarkkailuun. Poliisi tutkii tapausta pahoinpitelynä.
Kanta-Hämeen Tammelassa häiden juhlintaan liittyi käsirysy, joka johti poliisin puuttumiseen. Tappelussa yksi mies sai lyönnin kasvoihin ja menetti tajuntansa hetkeksi. Hänet vietiin sairaalaan tarkkailuun, ja poliisi tutkii tapausta…
Tammelassa tapahtui nyrkkitappelu häiden aikana, jossa yksi mies vietiin sairaalaan. Riita häävieraiden välillä johti tappeluun, ja poliisi sai hälytyksen paikalle. Tappelussa noin 50-vuotias mies lyötiin kasvoihin, minkä seurauksena…
Tampereella tutkitaan tapausta, jossa henkilö epäillään tönäistyksi raitiovaunukiskoille. Poliisi on ottanut kiinni epäillyn tekijän. Tapausta käsitellään tapon yrityksenä.
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Helsingin Vallilassa tapahtui vakava väkivallanteko, jossa miehelle aiheutui vakavia vammoja teräaseella. Poliisi tutkii tapausta tapon yrityksenä ja on pidättänyt kaksi henkilöä, joiden…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Poliisi on päättänyt esitutkinnan helmikuussa Turun Varissuolla tapahtuneesta henkirikoksesta. 43-vuotias mies on tunnustanut tappaneensa 44-vuotiaan uhriin riidan seurauksena. Uhri löydettiin parvekkeelta yli…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Sodankylässä kuoli 60-vuotias mies, joka vietiin tehohoitoon. Poliisi tutkii tapausta mahdollisena rikoksena, ja epäiltyinä on kaksi miestä, jotka olivat viettäneet aikaa uhrin…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Kokkolassa tapahtui väkivallanteko, jossa epäilty on 32-vuotias mies. Hänet vangittiin todennäköisin syin tapon yrityksestä ja laittomasta uhkauksesta. Väkivalta alkoi sanallisella uhkailulla ja…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Hämeenkyrössä järjestetyn Pride-tapahtuman juontaja Aleksi Tala on kertonut joutuneensa pahoinpidellyksi. Tapahtuman jälkeen hänet uhkailtiin ja lyötiin kasvoihin. Poliisi tutkii tapausta, joka liittyy…
Rikos • jaetut avainsanat: #Pahoinpitely
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Cladosporium- ja Alternaria-homesienten itiöitä on ilmassa kohtalaisesti maan eteläosissa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sade laskee siitepölymääriä.