Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Sveitsissä äänestetään asukasluvun rajoittamisesta, kun taas Salossa etsinnät kadonneen vanhuksen löytämiseksi jatkuvat. Sveitsissä järjestetään kansanäänestys, jossa päätetään asukasluvun…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Englannin maajoukkue sai takaisin varastettuja pelivarusteitaan Kansas Cityssä. Pelaajat, mukaan lukien maalivahti Dean Henderson, ilmensivät helpotustaan varusteiden löytymisestä. Kansas Cityn pormestari vahvisti, että suurin osa varastetuista tavaroista on saatu takaisin ennen MM-kisoja.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Englannin maajoukkue sai takaisin varastettuja pelivarusteitaan Kansas Cityssä. Pelaajat, mukaan lukien maalivahti Dean Henderson, ilmensivät helpotustaan varusteiden löytymisestä. Kansas Cityn pormestari vahvisti, että suurin osa varastetuista tavaroista on saatu takaisin ennen MM-kisoja.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 14.6.2026 klo 09:27, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Englannin maajoukkue sai varusteensa takaisin • Englannin maajoukkue sai varusteensa takaisin.
Englanti sai varusteensa takaisin
Englannin maajoukkue sai takaisin varastettuja pelivarusteita. Varusteet katosivat joukkueen saapuessa Kansas Cityyn. Pelaajat olivat helpottuneita, kun varusteet löytyivät. MM-kisat alkavat Englannille keskiviikkona Kroatiaa vastaan.
Englannin maajoukkue sai takaisin varastettuja pelivarusteitaan Kansas Cityssä. Pelaajat, mukaan lukien maalivahti Dean Henderson, ilmensivät helpotustaan varusteiden löytymisestä. Kansas Cityn pormestari vahvisti, että suurin osa varastetuista tavaroista on…
Englannin maajoukkue sai takaisin varastettuja pelivarusteitaan Yhdysvalloissa. Pelaajat, kuten maalivahti Dean Henderson, ilmensivät helpotustaan varusteiden palautumisesta. Kansas Cityn pormestari vahvisti, että suurin osa varastetuista tavaroista on löytynyt.
Englannin jalkapallomaajoukkueen MM-turnaus alkoi huonosti, kun joukkueen varusteita varastettiin ennen harjoituksia Kansas Cityssä. Varastetut tavarat sisältävät muun muassa jalkapallokenkiä ja palloja. Poliisi…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Englanti, #MMkisat
Yhdysvallat voitti Paraguayn jalkapallon MM-kisojen avausottelussa 4–1. Joukkue hallitsi peliä erityisesti ensimmäisellä puoliajalla, jonka aikana se teki kolme maalia. Entinen ammattipelaaja Alexi…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat
Jalkapallon MM-kisoissa on huomattu, että useat pelaajat käyttävät samanvärisiä, räikeitä pinkkejä kenkiä. Suuret brändit, kuten Nike, Adidas ja Puma, ovat lanseeranneet uusia…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat
Yhdysvallat teki historiaa jalkapallon MM-kisojen avausottelussa voittamalla Paraguayn 4–1. Tämä voitto on maan suurinumeroisin MM-ottelussa, ja se ylitti aikaisemman ennätyksen 3–0. Yhdysvallat…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat
MM-kisojen avausottelussa Brasilian erotuomari Wilton Sampaio nosti kolme punaista korttia. Meksikon Raul Jimenez teki tunteellisen maalin, muistuttaen vakavasta vammastaan. Asiantuntijat kyseenalaistivat Meksikon…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat
Neymar ei pelaa Brasilian avausottelussa Marokkoa vastaan MM-kisoissa. Päävalmentaja Carlo Ancelotti ilmoitti, että Neymar kärsii pohjevammasta ja palaa harjoituksiin ensi viikolla. Brasilia…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski- ja Pohjois-Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.