Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Sveitsissä äänestetään asukasluvun rajoittamisesta, kun taas Salossa etsinnät kadonneen vanhuksen löytämiseksi jatkuvat. Sveitsissä järjestetään kansanäänestys, jossa päätetään asukasluvun…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
New York Knicks on voittanut NBA:n mestaruuden 53 vuoden tauon jälkeen. Finaaliottelu päättyi jännittävissä merkeissä Knicksin voittoon lukemin 94–90. Jalen Brunson oli ottelun tähti, heittäen 45 pistettä ja varmistaen joukkueelleen mestaruuden.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
New York Knicks on voittanut NBA:n mestaruuden 53 vuoden tauon jälkeen. Finaaliottelu päättyi jännittävissä merkeissä Knicksin voittoon lukemin 94–90. Jalen Brunson oli ottelun tähti, heittäen 45 pistettä ja varmistaen joukkueelleen mestaruuden.
Aiheesta on julkaistu 10 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 14.6.2026 klo 09:00, pääluokka Koripallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa New York Knicks voitti NBA-mestaruuden • New York Knicks voitti NBA:n mestaruuden • New York Knicks voitti NBA:n mestaruuden.
Knicks voitti NBA-mestaruuden
New York Knicks on voittanut NBA-mestaruuden 53 vuoden jälkeen. Finaaliottelu oli jännittävä ja päättyi Knicksin voittoon 94–90. Jalen Brunson teki ottelussa 45 pistettä. Spurs johti ottelua aluksi, mutta Knicks nousi takaa ohi.
New York Knicks on voittanut NBA:n mestaruuden 53 vuoden tauon jälkeen. Finaaliottelu päättyi jännittävissä merkeissä Knicksin voittoon lukemin 94–90. Jalen Brunson oli ottelun tähti, heittäen 45 pistettä ja…
New York Knicks on voittanut NBA:n mestaruuden yli 50 vuoden tauon jälkeen. Finaalisarjassa Knicks voitti San Antonio Spursin voitoin 4–1, ja ratkaisevassa ottelussa joukkue voitti 94–90. Jalen Brunson…
New York Knicks on voittanut NBA:n mestaruuden 53 vuoden tauon jälkeen. Finaalisarjassa Knicks voitti San Antonio Spursin voitoin 4–1, ja ratkaisevassa ottelussa Knicks voitti 94–90. Jalen Brunson oli…
New York Knicks on voittanut NBA:n mestaruuden yli 50 vuoden tauon jälkeen. Finaalisarjassa Knicks voitti San Antonio Spursin voitoin 4–1, ja ratkaisevassa ottelussa joukkue voitti 94–90. Jalen Brunson…
New York Knicks on voittanut NBA-mestaruuden ensimmäistä kertaa yli 50 vuoteen. Joukkue voitti San Antonio Spursin neljännessä ottelussa pistein 90–94 ja vei ottelusarjan voitoin 4–1. Jalen Brunson oli…
New York Knicks voitti NBA-mestaruuden sunnuntaina, katkaisten yli 50 vuoden kuivan putken. Joukkue voitti San Antonio Spursin ottelusarjassa 4–1, ja Jalen Brunson oli ottelun sankari 45 pisteellään. Knicks…
New York Knicks on voittanut NBA-mestaruuden ensimmäistä kertaa yli 50 vuoteen. Joukkue voitti San Antonio Spursin finaalisarjassa 4–1, ja ratkaisevassa ottelussa Knicksin Jalen Brunson teki huikeat 45 pistettä.…
Skotlanti palasi jalkapallon MM-kisoihin voitolla Haitista. Ottelu päättyi 1–0, ja Skotlannin maalin teki John McGinn ensimmäisen puoliajan aikana. Molemmat joukkueet olivat palanneet pitkän tauon jälkeen MM-lopputurnaukseen.
Skotlanti voitti Haitin 1–0 jalkapallon miesten MM-kisoissa Bostonissa. Voitto oli erityinen, sillä Skotlanti palasi MM-lavoille 28 vuoden tauon jälkeen. Kumpikin joukkue on ollut pitkään poissa MM-kisoista, Haiti viimeksi…
Skotlanti palasi miesten jalkapallon MM-kisoihin voitolla Haitista. Ottelu päättyi 1–0, kun John McGinn teki maalin 28. Minuutilla. Molemmat joukkueet olivat pitkällä tauolla MM-lopputurnauksesta.
New York Knicks voitti San Antonio Spursin NBA:n loppuottelussa 105–95. Jalen Brunson oli joukkueensa ykköstykki 30 pisteellään. Knicks johtaa sarjaa voitoin 1–0,…
Koripallo • jaetut avainsanat: #NewYorkKnicks, #SanAntonioSpurs
San Antonio Spurs voitti New York Knicksin kolmannessa NBA-loppuottelussa lukemin 115–111. Voitolla Spurs johtaa sarjaa 2–1, ja mestaruuteen tarvitaan neljä voittoa. Ottelu…
Koripallo • jaetut avainsanat: #SanAntonioSpurs, #NewYorkKnicks
New York Knicks teki NBA-finaalien neljännessä ottelussa historiallisen nousun 29 pisteen takaa voittoon San Antonio Spursista. Ottelu päättyi 107–106, kun OG Anunoby…
Koripallo • jaetut avainsanat: #NewYorkKnicks, #SanAntonioSpurs
New York Knicks nousi 22 pisteen takaa voittoon Cleveland Cavaliersista NBA:n itälohkon finaalissa. Ottelu päättyi 115–104 Knicksin hyväksi jatkoajalla. Jalen Brunson teki…
Koripallo • jaetut avainsanat: #NBA, #JalenBrunson
New York Knicks johtaa NBA:n finaalisarjaa voitoin 2–0, mikä on nostanut lippujen hintoja merkittävästi. Halvin lippu kolmanteen finaaliotteluun maksaa noin 6 500…
Koripallo • jaetut avainsanat: #NBA, #NewYorkKnicks
San Antonio Spurs voitti Oklahoma City Thunderin selvästi 118–91 ja tasoitti läntisen konferenssifinaalisarjan tilanteen 3–3. Ottelun tähdeksi nousi Victor Wembanyama, joka teki…
Koripallo • jaetut avainsanat: #SanAntonioSpurs, #NBA
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski- ja Pohjois-Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.