Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Loton lauantai-illan arvonnassa ei saavutettu täysosumia. Oikea rivi oli 4, 9, 12, 19, 20, 22 ja 30, ja lisänumerot 25 sekä plusnumero 15. Yksi 6+1-voitto tuli, jonka osuus on yli 160 000 euroa. Arvonnan lähetys viivästyi jalkapallon MM-kisojen vuoksi.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Loton lauantai-illan arvonnassa ei saavutettu täysosumia. Oikea rivi oli 4, 9, 12, 19, 20, 22 ja 30, ja lisänumerot 25 sekä plusnumero 15. Yksi 6+1-voitto tuli, jonka osuus on yli 160 000 euroa. Arvonnan lähetys viivästyi jalkapallon MM-kisojen vuoksi.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 13.6.2026 klo 23:53, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Lotossa ei tullut täysosumia • Lottoarvonnassa ei tullut täysosumia • Loton arvonnassa ei täysosumia.
Lotossa ei ollut täysosumia
Loton arvonnassa ei ollut täysosumia. Oikea rivi oli 4, 9, 12, 19, 20, 22 ja 30. Yksi 6+1-voitto tuli, ja sen voitto-osuus on yli 160 000 euroa. Arvonnan lähetys alkoi myöhässä jalkapallon MM-kisojen takia.
Loton lauantai-illan arvonnassa ei saavutettu täysosumia. Oikea rivi oli 4, 9, 12, 19, 20, 22 ja 30, ja lisänumerot 25 sekä plusnumero 15. Yksi 6+1-voitto tuli, jonka osuus…
Lottoarvonnassa ei saavutettu täysosumia lauantai-illan arvonnassa. Oikea rivi oli 4, 9, 12, 19, 20, 22 ja 30, ja yksi 6+1-voitto tuli, jonka osuus on yli 160 000 euroa.…
Loton lauantai-illan arvonnassa ei saavutettu yhtään täysosumaa. Oikea rivi oli 4 9 12 19 20 22 30, ja lisänumero oli 25. Yksi 6+1-voitto ja 65 6 oikein -tulosta…
Illan lottoarvonnassa oli tarjolla 11,5 miljoonan euron potti, mutta täysosumia ei syntynyt. Oikea rivi oli 4, 9, 12, 19, 20, 22 ja 30, plusnumero 15 ja lisänumero 25.…
Perjantai-iltana Aurajoesta löytyi keski-ikäinen mies, joka oli kuollut. Hätäilmoitus tehtiin ulkopuolisilta, ja mies todettiin kuolleeksi paikan päällä. Poliisi ei epäile rikosta.
Kotimaa
Seinäjoen Kasperissa syttyi torstai-iltana tulipalo viisikerroksisessa kerrostalossa. Palo alkoi ylimmästä kerroksesta ja tuhosi yhden huoneiston täysin, mutta henkilövahinkoja ei syntynyt. Osa asukkaista…
Kotimaa
Raaseporissa hukkuneet vanhempi ja lapsi eivät olleet uimassa, kertoo Länsi-Uudenmaan poliisi. Heidät löydettiin maanantaina Västerbyn ulkoilualueelta, jossa ei ole uimarantaa. Poliisi tutkii…
Kotimaa
Peruskoulun jälkeisessä koulutuksen yhteishaussa lähes 74 000 ihmistä sai opiskelupaikan. Hakijoita oli reilut 84 000, ja opiskelupaikan sai lähes 90 prosenttia. Ensimmäistä…
Kotimaa
Perjantaina Suomeen tuli kaksi suurta voittoa Eurojackpotista, yhteissummaltaan yli miljoona euroa. Voittorivit sisälsivät neljä 5+1-tulosta, joista kaksi meni espoolaiselle porukalle. Lisäksi kaksi…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Voitto
Los Angelesissa asunnottomia siirretään kaduilta jalkapallon MM-kisojen tieltä. Kaupungin uudet sääntöuudistukset pyrkivät kitkemään näkyvyyttä ja parantamaan alueen ilmettä. Asunnottomat kokevat kohtelun julmaksi…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #MMkisat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.