Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Sveitsissä äänestetään asukasluvun rajoittamisesta, kun taas Britannia pysäytti Venäjän öljytankkerin rynnäkön. Sveitsissä järjestetään kansanäänestys, jossa päätetään asukasluvun rajoittamisesta.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Suomi saavutti kaksi mitalia naisten keilailun EM-kilpailuissa Tanskassa. Sanna Oksanen sai hopeaa ja Peppi Konsteri pronssia. Oksanen hävisi loppuottelussa Ruotsin Nora Johanssonille selvästi.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Suomi saavutti kaksi mitalia naisten keilailun EM-kilpailuissa Tanskassa. Sanna Oksanen sai hopeaa ja Peppi Konsteri pronssia. Oksanen hävisi loppuottelussa Ruotsin Nora Johanssonille selvästi.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 13.6.2026 klo 21:05, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Suomi voitti hopeaa ja pronssia keilailussa • Suomi voitti hopeaa ja pronssia keilailussa • Suomi voitti hopeaa ja pronssia keilailussa.
Suomi sai mitalit keilailusta
Suomi sai kaksi mitalia keilailun EM-kilpailuissa. Sanna Oksanen voitti hopeaa ja Peppi Konsteri pronssia. Oksanen hävisi loppuottelussa Ruotsin Johanssonille. Oksanen oli iloinen saavutuksestaan ja toivoo voittavansa tulevaisuudessa kultaa.
Suomi saavutti kaksi mitalia naisten keilailun EM-kilpailuissa Tanskassa. Sanna Oksanen sai hopeaa ja Peppi Konsteri pronssia. Oksanen hävisi loppuottelussa Ruotsin Nora Johanssonille selvästi.
Suomi saavutti kaksi mitalia naisten keilailun EM-kilpailuissa Tanskassa. Sanna Oksanen sai hopeaa ja Peppi Konsteri pronssia. Oksanen hävisi loppuottelussa Ruotsin Nora Johanssonille selvästi.
Suomi saavutti kaksi mitalia naisten keilailun EM-kilpailuissa Tanskassa. Sanna Oksanen sai hopeaa ja Peppi Konsteri pronssia. Oksanen hävisi loppuottelussa Ruotsin Nora Johanssonille selvästi.
Suomen naisten lentopallomaajoukkue saavutti voiton Euroopan liigassa, kun se voitti Israelin suoraan kolmessa erässä. Ottelu pelattiin Slovakian Popradissa, ja Suomen tehokkaimmat pelaajat olivat Ada Aronen ja Yasmine Madsen,…
Suomen naisten lentopallomaajoukkue saavutti voiton Euroopan liigassa, kun se voitti Israelin suoraan kolmessa erässä. Ottelu pelattiin Slovakian Popradissa, ja Suomen tehokkaimmat pelaajat olivat Ada Aronen ja Yasmine Madsen,…
Suomen naisten lentopallomaajoukkue saavutti voiton Euroopan liigassa, kun se voitti Israelin suoraan kolmessa erässä. Ottelu pelattiin Slovakian Popradissa, ja Suomen tehokkaimmat pelaajat olivat Ada Aronen ja Yasmine Madsen.…
Pittsburgh Penguins on kaupannut suomalaispuolustaja Emil Pieniniemen Florida Panthersiin. Kaupassa Penguins saa slovakialaishyökkääjä Oliver Okuliarin pelaajaoikeudet. Pieniniemi pelasi kuluneella kaudella Penguinsin AHL-organisaatiossa…
Jääkiekko
Pelicans on solminut sopimuksen maalivahti Juho Olkinuoran kanssa kaudelle 2026–27. Olkinuora, 35, on kokenut pelaaja, joka on voittanut olympiakultaa ja maailmanmestaruuksia. Hän…
Jääkiekko
Vegas Golden Knightsin hyökkääjä William Karlsson loukkaantui Stanley Cup -finaalissa. Hän sai osuman vasempaan käteen taklauksen seurauksena ja joutui jättämään ottelun. Päävalmentaja…
Jääkiekko
Nikita Kutsherov on voittanut NHL:n Hart Trophyn toista kertaa urallaan. Tampa Bay Lightningin hyökkääjä voitti palkinnon kymmenen pisteen erolla Connor McDavidista. Kutsherov…
Jääkiekko
Imatran Ketterä on jättänyt valituksen liigalisenssihakemuksensa hylkäämisestä. Urheilun oikeusturvalautakunnalle toimitetussa valituksessa Ketterä katsoo täyttävänsä lisenssiehtojen vaatimukset. Lisenssikomitea puolestaan on arvioinut Ketterän talouden…
Jääkiekko
Las Vegas Golden Knightsin päävalmentaja John Tortorella kritisoi joukkuettaan finaaliottelun häviön jälkeen. Carolina Hurricanes tasoitti sarjan voitot 2–2, ja Tortorella oli erityisen…
Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski- ja Pohjois-Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.