Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Uudellamaalla opettaja pidätetty seksuaalirikosepäilyn vuoksi, ja Kelassa yleistukihakemusten käsittely on ruuhkautunut työttömyyden kasvun myötä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Lippo pelasi suomensarjan pohjoislohkon ottelun Simon Kiriä vastaan Raksilassa. Ottelu lähetettiin suorana ja on nyt katsottavissa tallenteena. Tilaajat voivat nähdä pelin 9,90 euron hintaisella kahden kuukauden tilauksella.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Lippo pelasi suomensarjan pohjoislohkon ottelun Simon Kiriä vastaan Raksilassa. Ottelu lähetettiin suorana ja on nyt katsottavissa tallenteena. Tilaajat voivat nähdä pelin 9,90 euron hintaisella kahden kuukauden tilauksella.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 13.6.2026 klo 14:00, pääluokka Salibandy.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Kaleva.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Lippo voitti Simon Kiri kotikentällään.
Lippo voitti Simon Kiri
Lippo pelasi pesäpallon ottelun Simon Kiriä vastaan. Ottelu oli suomensarjan pohjoislohkon peli. Se pelattiin Raksilan kentällä. Tilaajat voivat katsoa pelin tallenteena.
Lippo pelasi suomensarjan pohjoislohkon ottelun Simon Kiriä vastaan Raksilassa. Ottelu lähetettiin suorana ja on nyt katsottavissa tallenteena. Tilaajat voivat nähdä pelin 9,90 euron hintaisella kahden kuukauden tilauksella.
Suomi voitti Tshekin miesten maaottelussa 5–1. Ottelu pelattiin Tampereella, ja Suomen maalit teki Riku Hakanen, Eemeli Salin, Joona Rantala kahdesti sekä Luukas…
Salibandy
Suomen miesten salibandymaajoukkue kärsi tappion Tshekkiä vastaan, vaikka johti ottelua pitkään. Suomi teki ottelussa neljä maalia, mutta Tshekki nousi voittoon viimeisessä erässä…
Salibandy
Kauppi Sports Centerissä järjestettiin tulevien salibandyn MM-kisojen kenraaliharjoitus. Arena on saanut uuden ilmeen ja se muuntuu ensimmäistä kertaa MM-näyttämöksi. Joulukuussa pelattavissa kisoissa…
Salibandy
Kari Sikkinen on matkustanut eri puolille maailmaa seuraamaan poikansa Eetu Sikkisen salibandypelejä. Hän on käynyt muun muassa Singaporessa ja Alabamassa. Sikkinen on…
Salibandy
Sami Aalto valmensi itävaltalaisen VSV Unihockeyn salibandyjoukkueen Itävallan mestariksi ensimmäisellä kaudellaan. Nyt hän valmistautuu maajoukkueen päävalmentajana salibandyn 3 vastaan 3 -pelimuodon maailmanmestaruuskisoihin…
Salibandy
Seinäjoki Crocodilesin juniorit voittivat ensimmäistä kertaa seurahistoriassaan U19-ikäryhmän Suomen mestaruuden. Finaalissa joukkue voitti East City Giantsin selvästi pistein 27-7. Valmentaja Miguel Mäkinen…
Salibandy
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 13.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukkii etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät ovat enimmäkseen runsaita maan eteläosissa, muualla maassa määrät ovat pääosin kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi.