Nimipäivä:
Kielo, Pihla
13°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:01

Ukrainan presidentti Volodymyr Zelenskyi ja Yhdysvaltain presidentti Donald Trump keskustelivat puhelimessa. Britannian joukot ottivat haltuun Venäjän varjolaivaston tankkerin…


HPS voitti Gnistanin 4-0

Aihesivu: HPS voitti Gnistanin 4-0

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Naisten Kansallisessa liigassa HPS voitti Gnistanin selvästi 4-0. Ottelu pelattiin 14. kesäkuuta, ja HPS hallitsi peliä alusta loppuun. Seuraavat ottelut ovat VIFK:n ja Ilveksen välillä sekä muita otteluita kesäkuun loppupuolella.

  • 5 juttua
  • 3 lähdettä
  • Jalkapallo
  • Päivitetty 13.6.2026 klo 19:27
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Naisten Kansallisessa liigassa HPS voitti Gnistanin selvästi 4-0. Ottelu pelattiin 14. kesäkuuta, ja HPS hallitsi peliä alusta loppuun. Seuraavat ottelut ovat VIFK:n ja Ilveksen välillä sekä muita otteluita kesäkuun loppupuolella.

Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 13.6.2026 klo 19:27, pääluokka Jalkapallo.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Turun Sanomat, Savon Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa HPS voitti Gnistanin 4-0 • Jippo voitti KäPan Ykkösliigassa • Ilves voitti TPS:n 1-0.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 13.6.2026 klo 19:27.
  • Koosteessa on nyt 5 juttua 3 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jalkapallo.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Ilves, #TPS, #Jalkapallo.

Selkokielinen yhteenveto

HPS voitti Gnistanin

HPS voitti Gnistanin jalkapallo-ottelussa 4-0. Ottelu pelattiin Naisten Kansallisessa liigassa. HPS pelasi hyvin ja voitti selvästi. Seuraavaksi pelataan VIFK:n ja Ilveksen välinen ottelu.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa.
Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Lapissa.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa.
Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa.
Koivun siitepölymäärät jäävät Keski- ja Pohjois-Lapissa vähäisiksi.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.