Nimipäivä:
Raili, Raila
12°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Toukokuu oli Ukrainassa siviileille tuhoisin kuukausi neljään vuoteen, kertoo YK. Yhdysvallat on surmannut venezuelalaisen Tren de Aragua -rikollisjärjestön…


Helsinki City Festival käynnistyi Töölössä

Aihesivu: Helsinki City Festival käynnistyi Töölössä

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Helsinki City Festival alkoi perjantaina Helsingin Jäähallin ulkoalueilla. Festivaali järjestetään kolmatta kertaa, ja se on kasvanut vuosittain. Aiemmat ongelmat, kuten pitkät jonot, ovat herättäneet keskustelua kävijöiden keskuudessa.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Kulttuuri
  • Päivitetty 13.6.2026 klo 15:09
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Helsinki City Festival alkoi perjantaina Helsingin Jäähallin ulkoalueilla. Festivaali järjestetään kolmatta kertaa, ja se on kasvanut vuosittain. Aiemmat ongelmat, kuten pitkät jonot, ovat herättäneet keskustelua kävijöiden keskuudessa.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 13.6.2026 klo 15:09, pääluokka Kulttuuri.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Iltalehti.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Helsinki City Festival käynnistyi Töölössä • Helsinki City Festival on sateessa.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 13.6.2026 klo 15:09.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Kulttuuri.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #HelsinkiCityFestival, #Helsinki, #Töölö.

Selkokielinen yhteenveto

Helsinki City Festival alkaa nyt

Helsinki City Festival alkoi perjantaina Helsingin Jäähallin ulkoalueilla. Festivaali on järjestetty kolmatta kertaa ja se kasvaa joka vuosi. Aiemmin festivaalilla on ollut ongelmia, kuten pitkät jonot, ja kävijät ovat antaneet palautetta. Festivaali on saanut huonon maineen, mutta toivottavasti se paranee.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa.
Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Lapissa.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa.
Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa.
Koivun siitepölymäärät jäävät Keski- ja Pohjois-Lapissa vähäisiksi.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.