Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Poliisi tutkii suurta sijoitushuijausta, jonka arvioitu vahinko on 25 miljoonaa euroa. Oulun yliopiston rehtori on eronnut henkilökohtaisista syistä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
NHL on julkaissut kauden tähdistökentälliset, joihin valittiin kuusi pelaajaa ykköstähdistöön ja kuusi kakkostähdistöön. Ykköstähdistössä ovat muun muassa Connor McDavid ja Andrei Vasilevski. Huomionarvoista on, että 115 pistettä kaudella kerännyt Macklin Celebrini jäi ilman tähdistöpaikkaa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
NHL on julkaissut kauden tähdistökentälliset, joihin valittiin kuusi pelaajaa ykköstähdistöön ja kuusi kakkostähdistöön. Ykköstähdistössä ovat muun muassa Connor McDavid ja Andrei Vasilevski. Huomionarvoista on, että 115 pistettä kaudella kerännyt Macklin Celebrini jäi ilman tähdistöpaikkaa.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 13.6.2026 klo 08:45, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa NHL:n tähdistökentälliset julkistettiin • NHL:n tähdistökentälliset julkistettiin • NHL:n tähdistökentälliset julkaistu.
NHL julkaisi tähdistökentälliset
NHL on julkaissut tähdistökentälliset. Ykköstähdistöön valittiin kuusi pelaajaa, kuten Connor McDavid ja Andrei Vasilevski. Kakkostähdistössä on myös tunnettuja pelaajia. Macklin Celebrini, joka teki 115 pistettä, ei päässyt tähdistöön.
NHL on julkaissut kauden tähdistökentälliset, joihin valittiin kuusi pelaajaa ykköstähdistöön ja kuusi kakkostähdistöön. Ykköstähdistössä ovat muun muassa Connor McDavid ja Andrei Vasilevski. Huomionarvoista on, että 115 pistettä kaudella…
NHL on julkaissut päättymäisillään olevan kauden tähdistökentälliset. Ykköstähdistöön valittiin kuusi pelaajaa, mukaan lukien Connor McDavid ja Andrei Vasilevski. Macklin Celebrini jäi äänestyksessä kolmanneksi huolimatta 115 pisteen kaudestaan.
NHL on julkistanut kauden tähdistökentälliset, joihin valittiin kuusi pelaajaa ykköstähdistöön ja kuusi kakkostähdistöön. Ykköstähdistössä ovat muun muassa Connor McDavid ja Andrei Vasilevski. Macklin Celebrini, joka teki 115 pistettä,…
Nikita Kutsherov on voittanut NHL:n Hart Trophyn toista kertaa urallaan. Tampa Bay Lightningin hyökkääjä voitti palkinnon kymmenen pisteen erolla Connor McDavidista. Kutsherov…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Las Vegas Golden Knightsin päävalmentaja John Tortorella kritisoi joukkuettaan finaaliottelun häviön jälkeen. Carolina Hurricanes tasoitti sarjan voitot 2–2, ja Tortorella oli erityisen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Jussi Ahokas, juniorikiekkoilijoiden mestarivalmentaja, on noussut NHL:n valmennusspekulaatioihin Memorial Cupin voiton myötä. Hän vahvisti, ettei Toronto Maple Leafs ole ollut häneen yhteydessä,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Darnell Nurse on pyytänyt siirtoa Edmonton Oilersista. 31-vuotias puolustaja on antanut joukkueelle listan 3–5 seuran vaihtoehdoista, joihin hän suostuisi siirtymään. Oilers on…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Valtteri Puustinen on päättänyt uransa Pohjois-Amerikassa ja siirtyy ruotsalaiseen Luulajaan kahden vuoden sopimuksella. 27-vuotias hyökkääjä pelasi suurimman osan ajastaan AHL:ssä, mutta ehti…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
NHL:n finaaliotteluissa Carolinan valmennusjohto harkitsee maalivahtipeluutustaan. Frederik Andersen on ollut heikompi kuin aiemmin, mikä herättää kysymyksiä hänen pelaamisestaan. Kakkosmaalivahti Brandon Bussi esitti…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähäisiä määriä Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä voi kulkeutua Etelä-Lappiin. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.