Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat surmasi rikollisjärjestön johtajan, ja Paramountin ja Warner Brosin fuusio sai hyväksynnän. Ukrainassa siviilit kärsivät toukokuussa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jalkapallon MM-kisat alkavat Kanadassa, jossa isäntämaa kohtaa Bosnia-Hertsegovinan avausottelussa. Torontossa fanit marssivat stadionille kannustaen joukkueitaan, ja tunnelma on korkealla. BMO Field -stadionille odotetaan 45 000 katsojaa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jalkapallon MM-kisat alkavat Kanadassa, jossa isäntämaa kohtaa Bosnia-Hertsegovinan avausottelussa. Torontossa fanit marssivat stadionille kannustaen joukkueitaan, ja tunnelma on korkealla. BMO Field -stadionille odotetaan 45 000 katsojaa.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 12.6.2026 klo 21:34, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kanada ja Bosnia-Hertsegovina avaa MM-kisat • Kanada ja Bosnia-Hertsegovina avaa MM-kisat.
Kanada ja Bosnia-Hertsegovina avaa MM-kisat
Jalkapallon MM-kisat alkavat nyt Kanadassa. Isäntämaa Kanada pelaa avausottelussa Bosnia-Hertsegovinaa vastaan. Torontossa fanit marssivat stadionille ja kannustavat joukkueitaan. Stadionille odotetaan 45 000 katsojaa, ja tunnelma on jännittävä.
Jalkapallon MM-kisat alkavat Kanadassa, jossa isäntämaa kohtaa Bosnia-Hertsegovinan avausottelussa. Torontossa fanit marssivat stadionille kannustaen joukkueitaan, ja tunnelma on korkealla. BMO Field -stadionille odotetaan 45 000 katsojaa.
Jalkapallon MM-kisat alkavat Kanadassa, jossa isäntämaa kohtaa Bosnia-Hertsegovinan avausottelussa. Torontossa fanit marssivat stadionille värikkäissä kulkueissa, ja tunnelma on korkealla. Otteluun odotetaan loppuunmyytyä katsomoa.
Jalkapallon miesten MM-kisat käynnistyvät, kun Kanada ja Yhdysvallat aloittavat ottelunsa. Kanada kohtaa Bosnia ja Hertsegovinan perjantaina, ja Yhdysvallat avaa turnauksensa Paraguayta vastaan…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Kanada
Ghanan jalkapallomaajoukkueen tähtipelaaja Thomas Partey ei osallistu maansa MM-avausotteluun, koska hän ei saanut viisumia Kanadaan. Fifa vahvisti, että Kanadan hallitus eväsi Parteyn…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Brasilian jalkapallon maailmanmestari Brito on kuollut 86-vuotiaana. Hän oli keskeinen pelaaja vuoden 1970 MM-kilpailuissa, joissa Brasilia voitti mestaruuden. Brito kuoli samana päivänä,…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Kanadan jalkapallojoukkue valmistautuu MM-avaukseensa Bosnia-Hertsegovinaa vastaan. Päävalmentaja Jesse Marsch kertoo, että joukkueen avainpelaaja Moise Bombito ei ole täysin pelikunnossa, mutta hänet voidaan…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Kanada, #MMkisat
Japanin jalkapallomaajoukkueen kapteeni Wataru Endo jää pois MM-kisoista jalkavamman vuoksi. Endo ilmoitti myös lopettavansa maajoukkueuransa 33-vuotiaana. Hänen paikkansa joukkueessa ottaa Shuto Machino,…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Etelä-Korea voitti Tshekin jalkapallon miesten MM-kisoissa 2–1. Tshekki siirtyi johtoon ensimmäisen puoliajan aikana, mutta Etelä-Korea teki kaksi maalia toisella puoliajalla. Voittomaali syntyi…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski- ja Pohjois-Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.