Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat surmasi rikollisjärjestön johtajan, ja Paramountin ja Warner Brosin fuusio sai hyväksynnän. Ukrainassa siviilit kärsivät toukokuussa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jalkapallon miesten MM-kisat käynnistyvät, kun Kanada ja Yhdysvallat aloittavat ottelunsa. Kanada kohtaa Bosnia ja Hertsegovinan perjantaina, ja Yhdysvallat avaa turnauksensa Paraguayta vastaan lauantaina. Kisat ovat täydessä vauhdissa ja seuraavat lohkot aloittavat pelinsä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jalkapallon miesten MM-kisat käynnistyvät, kun Kanada ja Yhdysvallat aloittavat ottelunsa. Kanada kohtaa Bosnia ja Hertsegovinan perjantaina, ja Yhdysvallat avaa turnauksensa Paraguayta vastaan lauantaina. Kisat ovat täydessä vauhdissa ja seuraavat lohkot aloittavat pelinsä.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 12.6.2026 klo 17:00, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Helsingin Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa MM-kisat alkavat kisaisänniltä • Yhdysvallat ja Kanada aloittavat MM-kisat.
MM-kisat alkavat kisaisänniltä
Jalkapallon miesten MM-kisat alkavat pian. Kanada pelaa Bosnia ja Hertsegovinaa vastaan perjantaina. Yhdysvallat pelaa Paraguayta vastaan lauantaina. Kisat ovat täydessä vauhdissa ja pelejä seurataan aktiivisesti.
Jalkapallon miesten MM-kisat käynnistyvät, kun Kanada ja Yhdysvallat aloittavat ottelunsa. Kanada kohtaa Bosnia ja Hertsegovinan perjantaina, ja Yhdysvallat avaa turnauksensa Paraguayta vastaan lauantaina. Kisat ovat täydessä vauhdissa ja…
Jalkapallon miesten MM-kisat alkavat, ja kisaisännät Yhdysvallat sekä Kanada ovat valmiina ensimmäisiin otteluihinsa. Kanada kohtaa Bosnia ja Hertsegovinan, kun taas Yhdysvallat avaa turnauksensa Paraguayta vastaan. Kisapäivän tapahtumia seurataan…
Jalkapallon miesten MM-turnaus laajenee ennätykselliseksi, kun mukana on 48 maata ja 104 ottelua. Turnaus alkaa torstaina ja kestää 19. heinäkuuta asti. Uudistuksen…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMjalkapallo, #Jalkapallo
Kanadan jalkapallojoukkue valmistautuu MM-avaukseensa Bosnia-Hertsegovinaa vastaan. Päävalmentaja Jesse Marsch kertoo, että joukkueen avainpelaaja Moise Bombito ei ole täysin pelikunnossa, mutta hänet voidaan…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Kanada, #MMkisat
Japanin jalkapallomaajoukkueen kapteeni Wataru Endo jää pois MM-kisoista jalkavamman vuoksi. Endo ilmoitti myös lopettavansa maajoukkueuransa 33-vuotiaana. Hänen paikkansa joukkueessa ottaa Shuto Machino,…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Etelä-Korea voitti Tshekin jalkapallon miesten MM-kisoissa 2–1. Tshekki siirtyi johtoon ensimmäisen puoliajan aikana, mutta Etelä-Korea teki kaksi maalia toisella puoliajalla. Voittomaali syntyi…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Meksiko voitti jalkapallon miesten MM-lopputurnauksen avauspelin Etelä-Afrikkaa vastaan maalein 2–0. Meksikon maaleista vastasivat Julian Quinones ja Raul Jimenez, kun taas Etelä-Afrikka pelasi…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMjalkapallo, #Jalkapallo
Jalkapallon MM-kisat starttaavat huomenna Yhdysvalloissa, Kanadassa ja Meksikossa. Kisat kestävät 11.6.–19.7. Ja otteluita on yhteensä 104. Yle ja MTV tarjoavat kattavan uutisoinnin…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski- ja Pohjois-Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.