Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Lohjalla tapahtui kalastajan hukkuminen, ja Pakistan, Saudi-Arabia sekä Turkki ovat solmineet puolustussopimuksen. Iäkäs kalastaja hukkui Lohjalla perjantaina.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
SpaceX, Elon Muskin avaruusyhtiö, listautuu pörssiin perjantaina. Listautumisesta odotetaan historian suurinta, ja se tapahtuu Nasdaq-teknopörssissä. Tapahtuma alkaa kello 16.30 Suomen aikaa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
SpaceX, Elon Muskin avaruusyhtiö, listautuu pörssiin perjantaina. Listautumisesta odotetaan historian suurinta, ja se tapahtuu Nasdaq-teknopörssissä. Tapahtuma alkaa kello 16.30 Suomen aikaa.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 12.6.2026 klo 15:33, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Yle Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa SpaceX listautuu pörssiin perjantaina.
SpaceX menee pörssiin perjantaina
SpaceX on Elon Muskin avaruusyhtiö. Se listautuu pörssiin perjantaina. Listautumisesta odotetaan suurta. Tapahtuma alkaa kello 16.30 Suomen aikaa.
SpaceX, Elon Muskin avaruusyhtiö, listautuu pörssiin perjantaina. Listautumisesta odotetaan historian suurinta, ja se tapahtuu Nasdaq-teknopörssissä. Tapahtuma alkaa kello 16.30 Suomen aikaa.
Elon Muskin avaruusyhtiö SpaceX valmistautuu listautumaan pörssiin, mikä voi tehdä Muskin ensimmäiseksi biljonääriksi. Yli miljoonasta suomalaisesta voi tulla yhtiön omistajia rahastojen kautta,…
Talous • jaetut avainsanat: #SpaceX, #ElonMusk
Kaupankäynti SpaceX:n osakkeilla alkaa tänään. Elon Muskista saattaa tulla maailman ensimmäinen biljonääri osakkeiden listautumisen myötä. SpaceX tunnetaan avaruusraketeista ja Starlink-satelliitti-internetistä.
Talous • jaetut avainsanat: #SpaceX, #ElonMusk
SpaceX on listautunut pörssiin ja kerännyt 75 miljardia dollaria, mikä on suurin pörssilistautuminen koskaan. Elon Muskista tulee maailman ensimmäinen biljonääri, kun hänen…
Talous • jaetut avainsanat: #SpaceX, #ElonMusk
SpaceX on julkaissut kaikkien aikojen suurimman listautumisannin, myymällä 555,6 miljoonaa osaketta 135 dollarin kappalehintaan. Listautumisannin arvo on noin 75 miljardia dollaria, mikä…
Talous • jaetut avainsanat: #SpaceX, #ElonMusk
SpaceX:n osakkeiden johdannaiset ennakoivat suurta kurssiavausta, mikä tekee Elon Muskista todennäköisesti biljonäärin. Yhtiön liiketoiminta perustuu rakettien laukaisupalveluihin ja Starlink-satelliittiverkkoon. Arvopaperivälittäjien mukaan SpaceX:n…
Talous • jaetut avainsanat: #SpaceX, #ElonMusk
SpaceX:n pörssilistautuminen voi tehdä tuhansista työntekijöistä miljonäärejä. Yli 4 400 nykyistä ja entistä työntekijää odottaa rikastuvan listautumisannin myötä. Yksittäisen osakkeen arvo on…
Talous • jaetut avainsanat: #SpaceX, #ElonMusk
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.