Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat surmasi rikollisjärjestön johtajan, ja Paramountin ja Warner Brosin fuusio sai hyväksynnän. Ukrainassa siviilit kärsivät toukokuussa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
N kaupallinen johtaja Sauli Asikainen siirtyy sivuun ja uusi kaupallinen yksikkö perustetaan. Uuden yksikön johtajaksi nimetään Markus Illukka, joka on aiemmin työskennellyt MTV:llä strategisissa tehtävissä. MTV:n toimitusjohtaja korostaa Illukan roolia kaupallisessa kasvussa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
N kaupallinen johtaja Sauli Asikainen siirtyy sivuun ja uusi kaupallinen yksikkö perustetaan. Uuden yksikön johtajaksi nimetään Markus Illukka, joka on aiemmin työskennellyt MTV:llä strategisissa tehtävissä. MTV:n toimitusjohtaja korostaa Illukan roolia kaupallisessa kasvussa.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 12.6.2026 klo 16:02, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Kauppalehti, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa n kaupallinen johtaja vaihtuu • n kaupallinen johtaja vaihtuu • n kaupallinen johtaja vaihtuu.
n johtaja vaihtuu
N kaupallinen johtaja Sauli Asikainen ei enää työskentele MTV:llä. MTV perustaa uuden kaupallisen yksikön. Uuden yksikön johtajaksi tulee Markus Illukka. Hän on aiemmin työskennellyt MTV:llä ja tuntee yrityksen hyvin.
N kaupallinen johtaja Sauli Asikainen siirtyy sivuun ja uusi kaupallinen yksikkö perustetaan. Uuden yksikön johtajaksi nimetään Markus Illukka, joka on aiemmin työskennellyt MTV:llä strategisissa tehtävissä. MTV:n toimitusjohtaja korostaa…
N kaupallinen johtaja Sauli Asikainen jättää tehtävänsä ja uusi johtaja Markus Illukka aloittaa välittömästi. MTV yhdistää mainos- ja kuluttajaliiketoiminnan sekä kumppanimyynnin yhdeksi kaupalliseksi yksiköksi. Toimitusjohtaja Johannes Leppänen uskoo…
N kaupallinen johtaja Sauli Asikainen jättää tehtävänsä alkusyksystä. Yhtiö yhdistää mainos- ja kuluttajaliiketoiminnan sekä operaattori- ja kumppanimyynnin yhdeksi kaupalliseksi yksiköksi. Uuden yksikön johtajaksi nimitetään Markus Illukka, joka on…
Fresh Servant Group on tehnyt historiansa suurimman yritysoston ostamalla Bama Fresh Cuts Oy:n norjalaiselta BAMA Gruppen -konsernilta. Kaupan myötä yhtiö haluaa vahvistaa…
Talous
Euroopan keskuspankki päätti nostaa ohjauskorkojaan 0,25 prosenttiyksiköllä, mikä nosti talletuskoron 2,25 prosenttiin. Pankin pääjohtaja Christine Lagarde korosti, että päätös tehtiin yksimielisesti ja…
Talous
Suomen Pankki ennustaa talouskasvun vahvistuvan vähitellen lähivuosina. Tänä vuonna kasvuksi odotetaan 0,7 prosenttia, mutta energiakriisi varjostaa kehitystä. Vientien ja investointien kasvu sekä…
Talous
Kaupankäynti SpaceX:n osakkeilla alkaa tänään. Elon Muskista saattaa tulla maailman ensimmäinen biljonääri osakkeiden listautumisen myötä. SpaceX tunnetaan avaruusraketeista ja Starlink-satelliitti-internetistä.
Talous
Elon Muskin avaruusyhtiö SpaceX valmistautuu listautumaan pörssiin, mikä voi tehdä Muskin ensimmäiseksi biljonääriksi. Yli miljoonasta suomalaisesta voi tulla yhtiön omistajia rahastojen kautta,…
Talous
Korkein hallinto-oikeus hylkäsi Verkkokauppa.comin valituksen, ja yhtiön on maksettava 792 639 euron seuraamusmaksu. Päätöksen mukaan yhtiö toimi yleisen tietosuoja-asetuksen vastaisesti, kun se…
Talous
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski- ja Pohjois-Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.