Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Teollisuus kasvoi kesäkuussa merkittävästi, kun taas Saara Arvan murhatapaus jatkuu oikeudessa. Lisäksi yli puolet varhaiskasvatuksen asiakkaista on maksuttomia.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jyväskylän keskustan ja Huhtasuon neuvolat yhdistyvät uudeksi toimipisteeksi Tourukeskuksessa. Uudessa neuvolassa perheille tarjotaan monia palveluita samassa paikassa. Toiminta alkaa vuoden 2027 alkupuolella.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jyväskylän keskustan ja Huhtasuon neuvolat yhdistyvät uudeksi toimipisteeksi Tourukeskuksessa. Uudessa neuvolassa perheille tarjotaan monia palveluita samassa paikassa. Toiminta alkaa vuoden 2027 alkupuolella.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 12.6.2026 klo 14:22, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Jyväskylän neuvolat yhdistyvät Tourukeskukseen.
Jyväskylän neuvolat muuttavat Tourukeskukseen
Jyväskylän keskustan ja Huhtasuon neuvolat yhdistyvät. Ne muuttavat Tourukeskukseen. Uudessa paikassa on monia palveluita perheille. Toiminta alkaa vuonna 2027.
Jyväskylän keskustan ja Huhtasuon neuvolat yhdistyvät uudeksi toimipisteeksi Tourukeskuksessa. Uudessa neuvolassa perheille tarjotaan monia palveluita samassa paikassa. Toiminta alkaa vuoden 2027 alkupuolella.
Jyväskylän Lyseon lukioon on valittu 15 opiskelijaa kevään 2026 yhteishaussa. Kolme hakijaa on päättänyt pysyä nimettömänä. Valitut opiskelijat tulevat eri taustoista ja…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Jyväskylä
Seinäjoen Kasperissa syttyi torstai-iltana tulipalo viisikerroksisessa kerrostalossa. Palo alkoi ylimmästä kerroksesta ja tuhosi yhden huoneiston täysin, mutta henkilövahinkoja ei syntynyt. Osa asukkaista…
Kotimaa
Raaseporissa hukkuneet vanhempi ja lapsi eivät olleet uimassa, kertoo Länsi-Uudenmaan poliisi. Heidät löydettiin maanantaina Västerbyn ulkoilualueelta, jossa ei ole uimarantaa. Poliisi tutkii…
Kotimaa
Peruskoulun jälkeisessä koulutuksen yhteishaussa lähes 74 000 ihmistä sai opiskelupaikan. Hakijoita oli reilut 84 000, ja opiskelupaikan sai lähes 90 prosenttia. Ensimmäistä…
Kotimaa
Jyväskylän kaupunki on laittanut huutokaupattavaksi Ritoniemen päiväkodin tilat sekä entisen liiketilan Korpilahdelta. Ritoniemen päiväkoti on ollut tyhjillään kesästä 2025 lähtien, ja Korpilahden…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Jyväskylä
Ovaro Kiinteistösijoitus aloittaa 53-paikkaisen palvelukodin rakentamisen Jyväskylän Kukkulalle. Investoinnin arvo on 8,5 miljoonaa euroa, ja palvelukoti on osa Kukkulan aloituskorttelin ensimmäistä vaihetta.…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Jyväskylä
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.