Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat ja Iran ovat neuvotelleet ja päässeet sopimukseen. Norjan kruununprinsessan Mette-Maritin pojan Marius Borg Höibyn tuomio annetaan tänään.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Hampurin lentokenttä on suljettu turvallisuusuhan vuoksi, ja kaikki lähtevät lennot on peruttu. Matkustajat on määrätty poistumaan koneista, ja etsintöjä tehdään lentokentän tiloissa. Viranomaiset korostavat, että sulku ei liity meneillään olevaan sotilasharjoitukseen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Hampurin lentokenttä on suljettu turvallisuusuhan vuoksi, ja kaikki lähtevät lennot on peruttu. Matkustajat on määrätty poistumaan koneista, ja etsintöjä tehdään lentokentän tiloissa. Viranomaiset korostavat, että sulku ei liity meneillään olevaan sotilasharjoitukseen.
Aiheesta on julkaistu 10 juttua, 10 eri lähteestä, viimeisin päivitys 12.6.2026 klo 12:46, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Kaleva, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Hampurin lentokenttä suljettu turvallisuusuhan vuoksi • Hampurin lentokenttä suljettu turvallisuusuhan vuoksi • Hampurin lentokenttä suljettu turvallisuusuhan vuoksi.
Hampurin lentokenttä on suljettu
Hampurin lentokenttä on suljettu turvallisuuden vuoksi. Kaikki lähtevät lennot on peruttu. Matkustajat on poistettu koneista. Etsintöjä tehdään lentokentällä. Sulku ei liity sotilasharjoitukseen.
Hampurin lentokenttä on suljettu turvallisuusuhan vuoksi, ja kaikki lähtevät lennot on peruttu. Matkustajat on määrätty poistumaan koneista, ja etsintöjä tehdään lentokentän tiloissa. Viranomaiset korostavat, että sulku ei liity…
Hampurin lentokenttä on suljettu turvallisuusuhan vuoksi, ja kaikki lähtevät lennot on peruttu. Matkustajat on määrätty poistumaan lentokoneista, ja etsintöjä tehdään lentokentän tiloissa. Poliisioperaatio ei liity Saksan asevoimien harjoitukseen,…
Hampurin lentokenttä on suljettu turvallisuusuhan vuoksi, ja kaikki lähtevät lennot on peruttu. Matkustajat, jotka olivat nousseet koneisiin, on määrätty poistumaan. Viranomaiset tekevät etsintöjä lentokentän tiloissa, mutta operaatio ei…
Hampurin lentokenttä on suljettu turvallisuusuhan takia, ja kaikki lähtevät lennot on peruttu. Matkustajat on määrätty poistumaan lentokoneista, ja etsintöjä tehdään lentokentän tiloissa. Viranomaiset korostavat, että sulku ei liity…
Hampurin lentoaseman turva-alue on evakuoitu turvallisuusuhan vuoksi. Hätäpainikkeen aktivoinnin seurauksena henkilö pääsi luvatta turva-alueelle, ja poliisi otti hänet kiinni. Evakuointi vaikuttaa lentoaseman toimintaan, ja lennot ovat myöhässä.
Hampurin lentokenttä on evakuoitu perjantaina turvallisuusuhan takia. Poliisi on sulkenut kentän, ja kaikki lähtevät lennot on peruttu. Myös matkustajat, jotka olivat nousseet koneisiin, on määrätty poistumaan.
Hampurin lentoasema on evakuoitu kaikilta matkustajilta. Evakuointi liittyy turva-alueen toimenpiteisiin, ja siitä tiedottaa saksalainen yleisradioyhtiö NDR. Tilanne kehittyy edelleen.
Hampurin lentoasema on evakuoitu perjantaina turvallisuussyistä poliisitehtävän vuoksi. Evakuointi koskee lentoaseman turvallisuusaluetta, mutta uhka ei ole vielä selvillä. Lentokenttä toimii kuitenkin normaalisti laskeutuvien lentojen osalta.
Hampurin lentokenttä on evakuoitu turvallisuusuhan vuoksi. Poliisi vahvisti tapahtuman ja kertoi, että koko lentokenttä tyhjennettiin uhkan vuoksi. Uutinen on edelleen kehittymässä.
Hampurin lentokenttä on evakuoitu turvallisuustilanteen vuoksi. Evakuointi tapahtui nopeasti ja sen syyt ovat vielä selvityksessä. Tilanteesta tiedottaa NDR-yleisradioyhtiö.
Monet kesän yleisötapahtumat ovat suunnitelleet turvallisuustoimia drooniuhkien varalta. Suomeen mahdollisesti eksyvät droonit on otettu huomioon tapahtumien turvallisuussuunnitelmissa. Toimintaohjeena on pääsääntöisesti siirtyä tai…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Turvallisuus
Poliisi tutkii Turussa tapahtunutta liikenneonnettomuutta, jossa seitsemänvuotias lapsi kuoli. Onnettomuus sattui suojatiellä, kun paikallisliikenteen linja-auto ajoi kärkikolmion takaa ja törmäsi lapseen. Kuljettajaa…
Liikenne
Finnair ilmoitti aloittavansa lennot Tampereelta ja Turusta lokakuussa. Uudet reitit yhdistävät kaupungit yhtiön kansainväliseen verkostoon. Lennot palvelevat erityisesti asiakkaita, jotka matkustavat Helsingistä…
Liikenne
Sodankylässä tapahtui ilmaliikenneonnettomuus, kun pienkone ajautui kiitotien sivuun ja osui puuhun. Koneen kyydissä ollut henkilö selvisi onnettomuudesta ilman loukkaantumisia. Pelastuslaitos sai tiedon…
Liikenne
Pohjanmaan poliisi etsii vihjeitä 31. toukokuuta Vaasassa tapahtuneesta liikenneonnettomuudesta, jossa musta Kia-auto törmäsi kahteen nuoreen pyöräilijään. Kuljettaja oli ruskeahiuksinen nainen aurinkolaseissa. Pyöräilijät…
Liikenne
Lempäälässä on käynnissä pelastusoperaatio, jossa yritetään pelastaa ihminen vedestä. Pirkanmaan pelastuslaitos sai hälytyksen tiistaina klo 14.21 ja paikalle on lähetetty pelastus- ja…
Liikenne
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähäisiä määriä Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä voi kulkeutua Etelä-Lappiin. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.