Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat surmasi rikollisjärjestön johtajan, ja Paramountin ja Warner Brosin fuusio sai hyväksynnän. Ukrainassa siviilit kärsivät toukokuussa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Verkkokauppa.comin lähes 800 000 euron seuraamusmaksu on lainvoimainen, kun Korkein hallinto-oikeus hylkäsi yhtiön valituksen. Tietosuojavaltuutettu katsoi, että yritys oli säilyttänyt asiakastietoja määräämättömän ajan. Seuraamusmaksu aleni aiemmasta, mutta jää silti maksettavaksi.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Verkkokauppa.comin lähes 800 000 euron seuraamusmaksu on lainvoimainen, kun Korkein hallinto-oikeus hylkäsi yhtiön valituksen. Tietosuojavaltuutettu katsoi, että yritys oli säilyttänyt asiakastietoja määräämättömän ajan. Seuraamusmaksu aleni aiemmasta, mutta jää silti maksettavaksi.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 12.6.2026 klo 13:14, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Kauppalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Verkkokauppa.comin seuraamusmaksu pysyy voimassa • Verkkokauppa.comin seuraamusmaksu pysyy voimassa.
Verkkokauppa.com maksaa sakot
Verkkokauppa.com joutuu maksamaan lähes 800 000 euroa sakkoa. Korkein hallinto-oikeus ei hyväksynyt yhtiön valitusta. Tietosuojavaltuutettu sanoi, että yhtiö säilytti asiakastietoja liian pitkään. Sakko aleni aiemmasta, mutta se on silti suuri.
Verkkokauppa.comin lähes 800 000 euron seuraamusmaksu on lainvoimainen, kun Korkein hallinto-oikeus hylkäsi yhtiön valituksen. Tietosuojavaltuutettu katsoi, että yritys oli säilyttänyt asiakastietoja määräämättömän ajan. Seuraamusmaksu aleni aiemmasta, mutta jää…
Korkein hallinto-oikeus hylkäsi Verkkokauppa.comin valituksen, ja yhtiön on maksettava 792 639 euron seuraamusmaksu. Päätös liittyy yleisen tietosuoja-asetuksen rikkomiseen, jossa ostajien tietoja on säilytetty liian pitkään. Verkkokauppa.com ilmoittaa, että…
Korkein hallinto-oikeus on hylännyt Verkkokauppa.comin valituksen ja yhtiö joutuu maksamaan valtiolle 792 639 euroa sakkoa. Sakko liittyy henkilötietojen käsittelyyn, joka ei ollut…
Talous • jaetut avainsanat: #Verkkokauppa, #Tietosuoja
Fresh Servant Group on tehnyt historiansa suurimman yritysoston ostamalla Bama Fresh Cuts Oy:n norjalaiselta BAMA Gruppen -konsernilta. Kaupan myötä yhtiö haluaa vahvistaa…
Talous
Euroopan keskuspankki päätti nostaa ohjauskorkojaan 0,25 prosenttiyksiköllä, mikä nosti talletuskoron 2,25 prosenttiin. Pankin pääjohtaja Christine Lagarde korosti, että päätös tehtiin yksimielisesti ja…
Talous
Suomen Pankki ennustaa talouskasvun vahvistuvan vähitellen lähivuosina. Tänä vuonna kasvuksi odotetaan 0,7 prosenttia, mutta energiakriisi varjostaa kehitystä. Vientien ja investointien kasvu sekä…
Talous
Kaupankäynti SpaceX:n osakkeilla alkaa tänään. Elon Muskista saattaa tulla maailman ensimmäinen biljonääri osakkeiden listautumisen myötä. SpaceX tunnetaan avaruusraketeista ja Starlink-satelliitti-internetistä.
Talous
Elon Muskin avaruusyhtiö SpaceX valmistautuu listautumaan pörssiin, mikä voi tehdä Muskin ensimmäiseksi biljonääriksi. Yli miljoonasta suomalaisesta voi tulla yhtiön omistajia rahastojen kautta,…
Talous
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski- ja Pohjois-Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.