Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Lohjalla tapahtui kalastajan hukkuminen, ja Pakistan, Saudi-Arabia sekä Turkki ovat solmineet puolustussopimuksen. Iäkäs kalastaja hukkui Lohjalla perjantaina.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Brasilialainen jalkapallotähti Brito on kuollut 86-vuotiaana. Hän oli tärkeä osa Brasilian maailmanmestarijoukkuetta vuonna 1970, jossa hän pelasi puolustajana. Brito edusti Brasiliaa 61 kertaa ja pelasi urallaan useissa huippuseuroissa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Brasilialainen jalkapallotähti Brito on kuollut 86-vuotiaana. Hän oli tärkeä osa Brasilian maailmanmestarijoukkuetta vuonna 1970, jossa hän pelasi puolustajana. Brito edusti Brasiliaa 61 kertaa ja pelasi urallaan useissa huippuseuroissa.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 12.6.2026 klo 10:40, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Maailmanmestari Brito on kuollut.
Brito on kuollut
Brasilialainen jalkapalloilija Brito on kuollut. Hän oli 86-vuotias. Brito pelasi Brasilian maajoukkueessa ja voitti maailmanmestaruuden vuonna 1970. Hän oli hyvä puolustaja ja pelasi monissa tunnetuissa seuroissa.
Brasilialainen jalkapallotähti Brito on kuollut 86-vuotiaana. Hän oli tärkeä osa Brasilian maailmanmestarijoukkuetta vuonna 1970, jossa hän pelasi puolustajana. Brito edusti Brasiliaa 61 kertaa ja pelasi urallaan useissa huippuseuroissa.
Jalkapallon MM-kisoissa on useita tärkeitä ilmiöitä, joita kannattaa seurata. Kansainvälisesti arvostettu professori ja entinen ammattifutaaja tarjoaa käyttöoppaan kisojen ymmärtämiseen. Rakkaus jalkapalloon on…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Suomen naisten jalkapallomaajoukkue, Helmarit, voitti Portugalin 3–1 MM-karsintapelissä. Nea Lehtola teki ottelussa kaksi maalia ja kehui kotiyleisön tukea, joka energisoi joukkuetta. Vaikka…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Jalkapallon miesten MM-turnaus laajenee ennätykselliseksi, kun mukana on 48 maata ja 104 ottelua. Turnaus alkaa torstaina ja kestää 19. heinäkuuta asti. Uudistuksen…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Etelä-Korea voitti Tshekin jalkapallon miesten MM-kisoissa 2–1. Tshekki siirtyi johtoon ensimmäisen puoliajan aikana, mutta Etelä-Korea teki kaksi maalia toisella puoliajalla. Voittomaali syntyi…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Meksiko voitti jalkapallon miesten MM-lopputurnauksen avauspelin Etelä-Afrikkaa vastaan maalein 2–0. Meksikon maaleista vastasivat Julian Quinones ja Raul Jimenez, kun taas Etelä-Afrikka pelasi…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Jose Mourinho on nimetty Real Madridin päävalmentajaksi kolmen vuoden sopimuksella. Hän siirtyy seuraan Benfica FC:stä, jossa hän toimi aiemmin. Mourinho on jo…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.