Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat surmasi rikollisjärjestön johtajan, ja Paramountin ja Warner Brosin fuusio sai hyväksynnän. Ukrainassa siviilit kärsivät toukokuussa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Savukosken lämpölaitoksen kattoeristeissä syttynyt tulipalo on saatu sammutettua. Pelastuslaitos sai hälytyksen perjantaiaamuna, ja palon sammuttamiseksi oli tarpeen purkaa katon rakenteita. Selvitystyöt korvaavan lämmityksen järjestämiseksi ovat nyt käynnissä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Savukosken lämpölaitoksen kattoeristeissä syttynyt tulipalo on saatu sammutettua. Pelastuslaitos sai hälytyksen perjantaiaamuna, ja palon sammuttamiseksi oli tarpeen purkaa katon rakenteita. Selvitystyöt korvaavan lämmityksen järjestämiseksi ovat nyt käynnissä.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 12.6.2026 klo 10:11, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Lapin Kansa.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Savukosken lämpölaitoksen tulipalo sammutettu • Savukosken lämpölaitoksessa syttyi tulipalo.
Savukosken lämpölaitoksen tulipalo sammutettiin
Savukosken lämpölaitoksessa syttyi tulipalo kattoeristeissä. Pelastuslaitos sai hälytyksen perjantaiaamuna. Palo saatiin sammutettua, mutta katon rakenteita piti purkaa. Nyt selvitetään, miten saadaan korvaava lämmitys järjestettyä.
Savukosken lämpölaitoksen kattoeristeissä syttynyt tulipalo on saatu sammutettua. Pelastuslaitos sai hälytyksen perjantaiaamuna, ja palon sammuttamiseksi oli tarpeen purkaa katon rakenteita. Selvitystyöt korvaavan lämmityksen järjestämiseksi ovat nyt käynnissä.
Savukosken lämpölaitoksen kattoeristeissä syttyi tulipalo perjantaiaamuna. Lapin pelastuslaitos sai hälytyksen noin kello kahdeksan ja on parhaillaan purkamassa rakenteita sekä sammuttamassa paloa. Paikalla on kolme pelastusyksikköä.
Seinäjoen Kasperissa syttyi torstai-iltana tulipalo viisikerroksisessa kerrostalossa. Palo alkoi ylimmästä kerroksesta ja tuhosi yhden huoneiston täysin, mutta henkilövahinkoja ei syntynyt. Osa asukkaista…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo
Vantaalla Tuiskuntiellä omakotitalo tuhoutui tulipalossa, joka syttyi torstaina päivällä. Pelastuslaitos sai palon nopeasti hallintaan, mutta yksi henkilö altistui savulle ja toimitettiin sairaalaan.…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo, #Pelastuslaitos
Kaksikerroksinen paritalo syttyi tuleen Sipoon Nyåkerintiellä. Palo alkoi saunasta ja levisi välikattoon asti. Pelastuslaitos sai paikalle 13 yksikköä sammuttamaan tulta.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo, #Pelastuslaitos
Sipoossa Itä-Uudellamaalla on syttynyt tulipalo kaksikerroksisessa paritalossa. Palo alkoi saunasta ja levisi yläkertaan sekä välikattoon. Pelastuslaitos on paikalla sammutamassa paloa ja raivaamassa…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo, #Pelastuslaitos
Raaseporissa hukkuneet vanhempi ja lapsi eivät olleet uimassa, kertoo Länsi-Uudenmaan poliisi. Heidät löydettiin maanantaina Västerbyn ulkoilualueelta, jossa ei ole uimarantaa. Poliisi tutkii…
Kotimaa
Hyvinkään poliisi on käynnistänyt etsinnät kadonneen 77-vuotiaan naisen löytämiseksi. Nainen on noin 150–160 cm pitkä, tanakka ja hänellä on tummanharmaat hiukset sekä…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski- ja Pohjois-Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.