Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat surmasi rikollisjärjestön johtajan, ja Paramountin ja Warner Brosin fuusio sai hyväksynnän. Ukrainassa siviilit kärsivät toukokuussa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Etelä-Korea voitti Tshekin jalkapallon miesten MM-kisoissa 2–1. Tshekki siirtyi johtoon ensimmäisen puoliajan aikana, mutta Etelä-Korea teki kaksi maalia toisella puoliajalla. Voittomaali syntyi 80. Minuutilla.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Etelä-Korea voitti Tshekin jalkapallon miesten MM-kisoissa 2–1. Tshekki siirtyi johtoon ensimmäisen puoliajan aikana, mutta Etelä-Korea teki kaksi maalia toisella puoliajalla. Voittomaali syntyi 80. Minuutilla.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 12.6.2026 klo 08:21, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Etelä-Korea voitti Tshekin MM-kisoissa • Etelä-Korea voitti Tshekin MM-kisoissa • Etelä-Korea voitti Tshekin MM-kisoissa.
Etelä-Korea voitti Tshekin
Etelä-Korea voitti Tshekin jalkapallon MM-kisoissa. Ottelu päättyi 2–1. Tshekki johti peliä, mutta Etelä-Korea teki kaksi maalia. Voittomaali tuli 80. Minuutilla.
Etelä-Korea voitti Tshekin jalkapallon miesten MM-kisoissa 2–1. Tshekki siirtyi johtoon ensimmäisen puoliajan aikana, mutta Etelä-Korea teki kaksi maalia toisella puoliajalla. Voittomaali syntyi 80. Minuutilla.
Etelä-Korea voitti jalkapallon miesten MM-kisoissa Tshekin 2–1. Tshekki siirtyi johtoon, mutta Etelä-Korea käänsi pelin edukseen Hwang In-beomin ja Oh Hyeon-gyun maaleilla. Voittomaali syntyi ottelun 80. Minuutilla.
Etelä-Korea voitti Tshekin jalkapallon miesten MM-kisoissa 2–1. Tshekki siirtyi johtoon, mutta Etelä-Korea käänsi pelin voitokseen Hwang In-beomin ja Oh Hyeon-gyun maaleilla. Voittomaali syntyi 80. Minuutilla.
Jalkapallon MM-kisoissa on useita tärkeitä ilmiöitä, joita kannattaa seurata. Kansainvälisesti arvostettu professori ja entinen ammattifutaaja tarjoaa käyttöoppaan kisojen ymmärtämiseen. Rakkaus jalkapalloon on…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Suomen naisten jalkapallomaajoukkue, Helmarit, voitti Portugalin 3–1 MM-karsintapelissä. Nea Lehtola teki ottelussa kaksi maalia ja kehui kotiyleisön tukea, joka energisoi joukkuetta. Vaikka…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Suomen alle 21-vuotiaiden jalkapallomaajoukkue voitti Norjan vierasottelussa 2-0. Onni Helén teki avausmaalin ja hankki rangaistuspotkun, jonka Matias Siltanen viimeisteli. Suomi on EM-karsinnoissa…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
MM-kisojen avausottelussa Brasilian erotuomari Wilton Sampaio nosti kolme punaista korttia. Meksikon Raul Jimenez teki tunteellisen maalin, muistuttaen vakavasta vammastaan. Asiantuntijat kyseenalaistivat Meksikon…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat
Ruotsin jalkapallomaajoukkue herättää huolta sosiaalisessa mediassa, kun epäillään pelaajien kykyä kestää Texasin kuumia sääolosuhteita. Joukkue on ollut Dallasissa viisi päivää, ja lämpötila…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Jalkapallon MM-kisat alkoivat tänään, ja avausottelussa isäntämaa Meksiko kohtaa Etelä-Afrikan. Meksiko on ollut vahva joukkue aiemmissa turnauksissa ja etenee lohkostaan jatkoon noin…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski- ja Pohjois-Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.