Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Lohjalla tapahtui kalastajan hukkuminen, ja Pakistan, Saudi-Arabia sekä Turkki ovat solmineet puolustussopimuksen. Iäkäs kalastaja hukkui Lohjalla perjantaina.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kaupankäynti SpaceX:n osakkeilla alkaa tänään. Elon Muskista saattaa tulla maailman ensimmäinen biljonääri osakkeiden listautumisen myötä. SpaceX tunnetaan avaruusraketeista ja Starlink-satelliitti-internetistä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kaupankäynti SpaceX:n osakkeilla alkaa tänään. Elon Muskista saattaa tulla maailman ensimmäinen biljonääri osakkeiden listautumisen myötä. SpaceX tunnetaan avaruusraketeista ja Starlink-satelliitti-internetistä.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 12.6.2026 klo 06:47, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Kauppalehti, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa SpaceX:n osakkeet alkavat kaupankäynnin • SpaceX:n osakkeet listautuvat New Yorkissa • SpaceX:n osakkeiden kaupankäynti alkaa tänään.
SpaceX:n osakkeet alkavat myyntiä
SpaceX:n osakkeet alkavat myydä tänään. Elon Musk voi tulla maailman ensimmäiseksi biljonääriksi. SpaceX tekee avaruusraketteja ja Starlink-satelliitteja. Monet suomalaiset voivat omistaa osakkeita rahastojen kautta.
Kaupankäynti SpaceX:n osakkeilla alkaa tänään. Elon Muskista saattaa tulla maailman ensimmäinen biljonääri osakkeiden listautumisen myötä. SpaceX tunnetaan avaruusraketeista ja Starlink-satelliitti-internetistä.
SpaceX:n osakkeiden kaupankäynti alkaa New Yorkissa, mikä merkitsee tärkeää hetkeä teknologiassa. Ark Investin futuristi Brett Winton korosti tapahtuman merkitystä ihmiskunnan historiassa. Listautuminen herättää suurta innostusta sijoittajien keskuudessa.
Kaupankäynti avaruusyhtiö SpaceX:n osakkeilla alkaa tänään iltapäivällä. Yhtiön perustaja Elon Musk saattaa listautumisen myötä tulla maailman ensimmäiseksi biljonääriksi. SpaceX tunnetaan avaruusraketeista ja Starlink-satelliitti-internetistä.
Kaupankäynti SpaceX:n osakkeilla alkaa tänään iltapäivällä Suomen aikaa. Yhtiön perustaja Elon Musk saattaa listautumisen myötä tulla maailman ensimmäiseksi biljonääriksi. SpaceX tunnetaan avaruusraketeista ja Starlink-satelliitti-internetistä.
Elon Muskin avaruusyhtiö SpaceX valmistautuu listautumaan pörssiin, mikä voi tehdä Muskin ensimmäiseksi biljonääriksi. Yli miljoonasta suomalaisesta voi tulla yhtiön omistajia rahastojen kautta,…
Talous • jaetut avainsanat: #SpaceX, #ElonMusk
SpaceX on julkaissut kaikkien aikojen suurimman listautumisannin, myymällä 555,6 miljoonaa osaketta 135 dollarin kappalehintaan. Listautumisannin arvo on noin 75 miljardia dollaria, mikä…
Talous • jaetut avainsanat: #SpaceX, #ElonMusk
Space X on onnistunut merkittävästi alentamaan satelliittien laukaisukustannuksia, mikä on hyödyttänyt myös suomalaisyritys Iceytä. Iceye on nyt kolmas suomalaisyhtiö, jonka arvostus ylittää…
Talous • jaetut avainsanat: #SpaceX, #ElonMusk
Elon Muskin SpaceX-yhtiön listautumisanti on saanut poikkeuksellisen suuren sijoittajakiinnostuksen. Merkintöjä on tehty yli 250 miljardin dollarin edestä, mikä ylittää suunnitellun 75 miljardin…
Talous • jaetut avainsanat: #SpaceX, #ElonMusk
Fresh Servant Group on tehnyt historiansa suurimman yritysoston ostamalla Bama Fresh Cuts Oy:n norjalaiselta BAMA Gruppen -konsernilta. Kaupan myötä yhtiö haluaa vahvistaa…
Talous
Euroopan keskuspankki päätti nostaa ohjauskorkojaan 0,25 prosenttiyksiköllä, mikä nosti talletuskoron 2,25 prosenttiin. Pankin pääjohtaja Christine Lagarde korosti, että päätös tehtiin yksimielisesti ja…
Talous
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.