Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat surmasi rikollisjärjestön johtajan, ja Paramountin ja Warner Brosin fuusio sai hyväksynnän. Ukrainassa siviilit kärsivät toukokuussa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Farmi Suomi -ohjelman voittajaksi kruunattiin Jannica Nordberg, joka sai voitosta 30 000 euroa. Hän voitti finaalissa muusikko Tidjân Banin. Voitto herätti pääosin positiivista palautetta sosiaalisessa mediassa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Farmi Suomi -ohjelman voittajaksi kruunattiin Jannica Nordberg, joka sai voitosta 30 000 euroa. Hän voitti finaalissa muusikko Tidjân Banin. Voitto herätti pääosin positiivista palautetta sosiaalisessa mediassa.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 11.6.2026 klo 22:14, pääluokka Kulttuuri.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen • Jannica Nordberg voitti Farmi Suomi -kilpailun.
Jannica voitti Farmi Suomen
Jannica Nordberg voitti Farmi Suomi -ohjelman. Hän sai voitosta 30 000 euroa. Finaalissa hän kilpaili Tidjân Banin kanssa. Sosiaalisessa mediassa ihmiset ovat pääosin iloisia voitosta.
Farmi Suomi -ohjelman voittajaksi kruunattiin Jannica Nordberg, joka sai voitosta 30 000 euroa. Hän voitti finaalissa muusikko Tidjân Banin. Voitto herätti pääosin positiivista palautetta sosiaalisessa mediassa.
Jannica Nordberg on voittanut Farmi Suomi -kilpailun. Toiseksi tuli muusikko Tidjân Ba ja kolmanneksi ex-sulkapalloilija Ville Lång. Voittaja saa 30 000 euroa, jonka hän aikoo käyttää autoon.
Farmi Suomi -ohjelman voittaja Jannica Nordberg sai 30 000 euroa voitosta. Hän oli yllättynyt voitostaan ja kertoi suunnitelmistaan rahan käytölle. Finaalissa hän…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #FarmiSuomi, #JannicaNordberg
Alvar Aallon arkkitehtuurista voi tulla Unescon maailmanperintökohde, kertoo Museovirasto. Ehdotukseen kuuluu 13 Aallon suunnittelemaa kohdetta, kuten Finlandia-talo ja Villa Mairea. Maailmanperintökomitea päättää…
Kulttuuri
Yle järjestää muistolähetyksen Arvi Lindille, joka menehtyi viime sunnuntaina. Lähetyksessä muistellaan hänen elämäntyötään journalistina ja esiintyy useita kollegoja, kuten Matti Rönkä. Muistolähetys…
Kulttuuri
Yleisradio kerää muistoja Arvi Lindistä, joka kuoli sunnuntaina 85-vuotiaana. Lind oli tunnettu uutisankkuri ja toimi Ylessä vuodesta 1965. Muistoja voi jakaa lomakkeella,…
Kulttuuri
Kaisa Mäkäräinen on valittu U21-maajoukkueen toiseksi valmentajaksi ampumahiihdossa. Ylen mukaan Mäkäräisen uusi rooli ei estä häntä kommentoimasta ampumahiihtoa asiantuntijana. Valmennusrooli on pieni,…
Kulttuuri
Yle järjesti muistolähetyksen uutisankkuri Arvi Lindille, joka menehtyi sunnuntaina. Kollegat Matti Rönkä ja Marjukka Havumäki jakoivat muistojaan Lindistä ja hänen vaikutuksestaan. Rönkä…
Kulttuuri
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski- ja Pohjois-Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.