Nimipäivä:
Vieno, Moona, Viena
12°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:01

Ukrainan presidentti Volodymyr Zelenskyi ja Yhdysvaltain presidentti Donald Trump keskustelivat puhelimessa. Britannian joukot ottivat haltuun Venäjän varjolaivaston tankkerin…


Iäkäs pariskunta menetti rahaa auttaessaan naista

Aihesivu: Iäkäs pariskunta menetti rahaa auttaessaan naista

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Jyväskylässä iäkäs pariskunta kohtasi tuntemattoman naisen, joka kertoi olevansa vailla ruokaa. Pariskunta päätti auttaa ja antoi naiselle rahaa sekä yhteystietonsa. Tämän seurauksena he menettivät yli 15 000 euroa.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Rikos
  • Päivitetty 11.6.2026 klo 18:00
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Jyväskylässä iäkäs pariskunta kohtasi tuntemattoman naisen, joka kertoi olevansa vailla ruokaa. Pariskunta päätti auttaa ja antoi naiselle rahaa sekä yhteystietonsa. Tämän seurauksena he menettivät yli 15 000 euroa.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 11.6.2026 klo 18:00, pääluokka Rikos.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Iäkäs pariskunta menetti rahaa auttaessaan naista • Iäkäs pariskunta menetti rahaa huijauksessa.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 11.6.2026 klo 18:00.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Rikos.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Jyväskylä, #Rahahuijaus, #Pariskunta.

Selkokielinen yhteenveto

Pariskunta auttoi tuntematonta naista

Jyväskylässä vanha pariskunta tapasi naisen, joka sanoi olevan nälkä. Nainen kertoi, että hänellä ei ollut muuta kuin suolaa ja kauraryynejä. Pariskunta halusi auttaa ja antoi naiselle rahaa. Valitettavasti he menettivät yli 15 000 euroa auttaessaan häntä.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa.
Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Lapissa.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa.
Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa.
Koivun siitepölymäärät jäävät Keski- ja Pohjois-Lapissa vähäisiksi.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.