Nimipäivä:
Impi, Immi
...

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Kultaranta-keskustelut käynnistyivät ilman presidentti Niinistöä, ja Savonlinnan perhesurmaoikeudenkäynti alkaa. Yhdysvallat iski jälleen Iraniin, mikä kiristää kansainvälisiä suhteita.


Raaseporissa hukkuneet eivät olleet uimassa

Aihesivu: Raaseporissa hukkuneet eivät olleet uimassa

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Raaseporissa hukkuneet aikuinen ja lapsi eivät olleet uimassa, kertoo poliisi. Heidät löydettiin vedestä Västerbyn ulkoilualueelta, ja kuolemansyyn tutkinta jatkuu. Poliisi sai ilmoituksen kadonneista illalla ja heidät löydettiin myöhemmin.

  • 5 juttua
  • 5 lähdettä
  • Kotimaa
  • Päivitetty 11.6.2026 klo 16:48
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Raaseporissa hukkuneet aikuinen ja lapsi eivät olleet uimassa, kertoo poliisi. Heidät löydettiin vedestä Västerbyn ulkoilualueelta, ja kuolemansyyn tutkinta jatkuu. Poliisi sai ilmoituksen kadonneista illalla ja heidät löydettiin myöhemmin.

Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 11.6.2026 klo 16:48, pääluokka Kotimaa.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Ilta-Sanomat, Yle Uutiset.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Raaseporissa hukkuneet eivät olleet uimassa • Raaseporissa hukkuneiden kuolemansyy tutkitaan • Raaseporissa hukkuneet eivät olleet uimassa.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 11.6.2026 klo 16:48.
  • Koosteessa on nyt 5 juttua 5 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Kotimaa.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Raasepori, #LänsiUusimaa, #Poliisi.

Selkokielinen yhteenveto

Hukkuneet eivät olleet uimassa

Raaseporissa hukkuneet aikuinen ja lapsi eivät olleet uimassa. Poliisi kertoo, että heidät löydettiin vedestä ulkoilualueelta. Kadonneista ilmoitettiin poliisille illalla. Kuolemansyyn tutkinta jatkuu.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Heinät kukkivat maan eteläosista Etelä-Lappiin ulottuvalla alueella.
Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä Lapissa.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa.  Muualla kukinta-alueella määrät ovat enimmäkseen vähäisiä.
Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu maan eteläosista Etelä-Lappiin ulottuvalla alueella.
Koivun siitepölymäärät jäävät Lapissa vähäisiksi.
Heinien siitepölymäärät ovat enimmäkseen kohtalaisia maan eteläosissa, vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa ja ovat vähäisiä Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.