Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat ja Iran ovat neuvotelleet ja päässeet sopimukseen. Norjan kruununprinsessan Mette-Maritin pojan Marius Borg Höibyn tuomio annetaan tänään.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Poliisi on aloittanut esitutkinnan, joka koskee Turun kaupungin työntekijän ja yritysjohtajan toimintaa. Tapausta ei ole kommentoitu kaupungin johdon taholta. Tutkinta liittyy rikosepäilyihin, mutta tarkempia tietoja ei ole vielä julkaistu.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Poliisi on aloittanut esitutkinnan, joka koskee Turun kaupungin työntekijän ja yritysjohtajan toimintaa. Tapausta ei ole kommentoitu kaupungin johdon taholta. Tutkinta liittyy rikosepäilyihin, mutta tarkempia tietoja ei ole vielä julkaistu.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 11.6.2026 klo 16:33, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Turun Sanomat, Yle Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi tutkii Turun työntekijöitä • Poliisi tutkii Turun kaupungin hankintoja.
Poliisi tutkii Turun työntekijöitä
Poliisi tutkii Turun kaupungin työntekijää ja yritysjohtajaa. Tutkinta on esitutkinnassa. Kaupungin johto ei ole kommentoinut asiaa. Rikosepäilyt ovat syynä tutkintaan.
Poliisi on aloittanut esitutkinnan, joka koskee Turun kaupungin työntekijän ja yritysjohtajan toimintaa. Tapausta ei ole kommentoitu kaupungin johdon taholta. Tutkinta liittyy rikosepäilyihin, mutta tarkempia tietoja ei ole vielä…
Lounais-Suomen poliisi on aloittanut tutkinnan Turun kaupungin hankintojen epäselvyyksistä. Tutkinta liittyy katujen kunnossapidon hankintoihin ja laskutuksen ongelmiin. Ex-työntekijän omaisuutta on haettu takavarikkoon, mutta poliisi ei voi antaa tarkkoja…
Poliisi on päättänyt esitutkinnan helmikuussa Turun Varissuolla tapahtuneesta henkirikoksesta. 43-vuotias mies on tunnustanut tappaneensa 44-vuotiaan uhriin riidan seurauksena. Uhri löydettiin parvekkeelta yli…
Rikos • jaetut avainsanat: #Turku, #Poliisi
Sodankylässä kuoli 60-vuotias mies, joka vietiin tehohoitoon. Poliisi tutkii tapausta mahdollisena rikoksena, ja epäiltyinä on kaksi miestä, jotka olivat viettäneet aikaa uhrin…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Rikostutkinta
Savonlinnan tulipalosta syytetty mies on kiistänyt syyllisyytensä perheensä murhaamisesta. Naapuri ihmettelee, miksi mies ei jäänyt auttamaan perhettään, vaan juoksi hakemaan apua. Tulipalossa…
Rikos • jaetut avainsanat: #Rikostutkinta
Jyväskylässä tapahtui poliisioperaatio, joka liittyi epäiltyyn väkivaltarikokseen. Paikalla oli useita poliisi- ja pelastuslaitoksen yksiköitä, ja yksi henkilö otettiin kiinni tapon yrityksestä. Paikalliset…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Kokkolassa tapahtui väkivallanteko, jossa epäilty on 32-vuotias mies. Hänet vangittiin todennäköisin syin tapon yrityksestä ja laittomasta uhkauksesta. Väkivalta alkoi sanallisella uhkailulla ja…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Päihtynyt alaikäinen yritti ajaa sähköskuutilla poliisin päälle ja antoi väärät henkilötiedot. Poliisi tutkii tapausta rikosepäilynä. Nuori oli selvästi humalassa.
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähäisiä määriä Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä voi kulkeutua Etelä-Lappiin. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.