Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Lohjalla tapahtui kalastajan hukkuminen, ja Pakistan, Saudi-Arabia sekä Turkki ovat solmineet puolustussopimuksen. Iäkäs kalastaja hukkui Lohjalla perjantaina.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
22-vuotias mies, jota syytetään perheensä murhasta, kiistää sytyttäneensä talon tuleen. Hän kertoi poliisille, että heräsi paniikissa ja yritti pelastaa perheensä, mutta savua oli niin paljon, ettei se onnistunut. Talo oli täysin tulessa, kun pelastuslaitos saapui paikalle.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
22-vuotias mies, jota syytetään perheensä murhasta, kiistää sytyttäneensä talon tuleen. Hän kertoi poliisille, että heräsi paniikissa ja yritti pelastaa perheensä, mutta savua oli niin paljon, ettei se onnistunut. Talo oli täysin tulessa, kun pelastuslaitos saapui paikalle.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 11.6.2026 klo 15:38, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Mies kiistää sytyttäneensä perheensä talon tuleen.
Mies sanoo, ettei sytyttänyt tulta
22-vuotias mies on syytettynä perheensä murhasta. Hän sanoo, että ei sytyttänyt taloa tuleen. Mies heräsi savuun ja paniikkiin. Hän yritti pelastaa perheensä, mutta se ei onnistunut. Talo paloi täysin, kun pelastajat saapuivat.
22-vuotias mies, jota syytetään perheensä murhasta, kiistää sytyttäneensä talon tuleen. Hän kertoi poliisille, että heräsi paniikissa ja yritti pelastaa perheensä, mutta savua oli niin paljon, ettei se onnistunut.…
Savonlinnan perhesurmasta syytetty mies kiistää kaikki syytteet. Hänen asianajajansa mukaan syytetty kokee suurta ahdistusta menetyksestään. Oikeudenkäynti alkoi käräjäoikeudessa, ja se liittyy viime…
Rikos • jaetut avainsanat: #Tulipalo
Korkein oikeus on tuominnut kolmekymppisen miehen elinkautiseen vankeuteen avopuolisonsa murhasta. Mies puukotti naista useita kertoja tämän ollessa nukkumassa. Alun perin Itä-Suomen hovioikeus…
Rikos • jaetut avainsanat: #Murha
Poliisi on päättänyt esitutkinnan helmikuussa Turun Varissuolla tapahtuneesta henkirikoksesta. 43-vuotias mies on tunnustanut tappaneensa 44-vuotiaan uhriin riidan seurauksena. Uhri löydettiin parvekkeelta yli…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Jyväskylässä tapahtui poliisioperaatio, joka liittyi epäiltyyn väkivaltarikokseen. Paikalla oli useita poliisi- ja pelastuslaitoksen yksiköitä, ja yksi henkilö otettiin kiinni tapon yrityksestä. Paikalliset…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Syyttäjä väittää, että mies sytytti perheensä omakotitalon tuleen, jättäen kolme lastaan ja äidin kuolemaan. Tapaus tapahtui joulukuussa Savonlinnassa, ja sen käsittely alkoi…
Rikos • jaetut avainsanat: #Murha, #Tulipalo
Savonlinnan käräjäoikeudessa alkaa käsittely, jossa 23-vuotiasta miestä syytetään neljästä murhasta ja tuhotyöstä. Tulipalo tapahtui joulukuussa, ja palaneesta talosta löytyi kuolleena parikymppinen nainen…
Rikos • jaetut avainsanat: #Murha, #Tulipalo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.