Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Lohjalla tapahtui kalastajan hukkuminen, ja Pakistan, Saudi-Arabia sekä Turkki ovat solmineet puolustussopimuksen. Iäkäs kalastaja hukkui Lohjalla perjantaina.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Miesten jalkapallon MM-kisat käynnistyvät tänään Yhdysvalloissa, Kanadassa ja Meksikossa. Avauksena pelataan ottelu Meksikon ja Etelä-Afrikan välillä Estadio Azteca -stadionilla. Kisapäivää seurataan aktiivisesti eri kanavissa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Miesten jalkapallon MM-kisat käynnistyvät tänään Yhdysvalloissa, Kanadassa ja Meksikossa. Avauksena pelataan ottelu Meksikon ja Etelä-Afrikan välillä Estadio Azteca -stadionilla. Kisapäivää seurataan aktiivisesti eri kanavissa.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 11.6.2026 klo 15:30, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa MM-jalkapallo alkaa Yhdysvalloissa.
MM-jalkapallo alkaa tänään
Miesten jalkapallon MM-kisat alkavat tänään. Kisat järjestetään Yhdysvalloissa, Kanadassa ja Meksikossa. Ensimmäinen ottelu pelataan Meksikon ja Etelä-Afrikan välillä. Ottelu alkaa kello 22.00 Méxicossa. Kisapäivää seurataan monilla alustoilla.
Miesten jalkapallon MM-kisat käynnistyvät tänään Yhdysvalloissa, Kanadassa ja Meksikossa. Avauksena pelataan ottelu Meksikon ja Etelä-Afrikan välillä Estadio Azteca -stadionilla. Kisapäivää seurataan aktiivisesti eri kanavissa.
MM-jalkapallon ottelut pelataan Suomessa ilta- ja aamuaikaan, mikä vaikuttaa unirytmiin. Kisat alkavat Mexico Cityssä, jossa Meksiko kohtaa Etelä-Afrikan. Kisojen katseluoikeudet on jaettu…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMjalkapallo, #Meksiko
Miesten jalkapallon MM-turnaus alkaa torstaina Yhdysvalloissa, Kanadassa ja Meksikossa. Suurimmat mestarisuosikit ovat Ranska, Espanja ja Englanti, mutta turnauksesta puuttuu myös monia huippupelaajia.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMjalkapallo
Jalkapallon miesten MM-turnaus laajenee ennätykselliseksi, kun mukana on 48 maata ja 104 ottelua. Turnaus alkaa torstaina ja kestää 19. heinäkuuta asti. Uudistuksen…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMjalkapallo
Miesten jalkapallon MM-lopputurnaus käynnistyy ensi kesänä, ja mukana on ennätykselliset 48 joukkuetta. Turnauksessa pelataan yhteensä 104 ottelua, joista 72 on alkulohkoissa ja…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMjalkapallo
Miesten MM-jalkapallo alkaa torstaina Pohjois-Amerikassa, ja kisojen lähetysoikeudet jakavat Yle ja MTV. Kumpikin mediayhtiö näyttää 52 ottelua, ja lähetysvuorot vaihtuvat vuorokausittain. Yle…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMJalkapallo
VPS voitti Kuopion Palloseuran rangaistuspotkukilpailussa ja eteni Suomen cupin välieriin. Varsinainen peliaika päättyi maalittomaan tasapeliin, mutta VPS oli taitavampi rankkareissa. Tämä voitto…
Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.