Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Teollisuus kasvoi kesäkuussa merkittävästi, kun taas Saara Arvan murhatapaus jatkuu oikeudessa. Lisäksi yli puolet varhaiskasvatuksen asiakkaista on maksuttomia.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingin Kalasatamassa kortiton nuori kuljettaja teki vaarallisen liiketempun, joka tallentui poliisin kameraan. Risteyksessä, jossa liikennevalot olivat pois päältä, nuori autoilija ajoi suoraan risteykseen pysähtymättä, mikä aiheutti lähes törmäyksen. Poliisi pysäytti kuljettajan tapahtuman jälkeen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingin Kalasatamassa kortiton nuori kuljettaja teki vaarallisen liiketempun, joka tallentui poliisin kameraan. Risteyksessä, jossa liikennevalot olivat pois päältä, nuori autoilija ajoi suoraan risteykseen pysähtymättä, mikä aiheutti lähes törmäyksen. Poliisi pysäytti kuljettajan tapahtuman jälkeen.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 11.6.2026 klo 15:16, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kortiton nuori ajoi vaarallisesti.
Kortiton nuori ajoi vaarallisesti
Helsingin Kalasatamassa nuori kuljettaja teki vaarallisen tempun. Hän ajoi risteykseen, jossa liikennevalot eivät toimineet. Autoilija ei pysähtynyt, vaikka toinen auto tuli vastaan. Poliisi pysäytti nuoren kuljettajan tapahtuman jälkeen.
Helsingin Kalasatamassa kortiton nuori kuljettaja teki vaarallisen liiketempun, joka tallentui poliisin kameraan. Risteyksessä, jossa liikennevalot olivat pois päältä, nuori autoilija ajoi suoraan risteykseen pysähtymättä, mikä aiheutti lähes törmäyksen.…
Poliisi tutkii Turussa tapahtunutta liikenneonnettomuutta, jossa seitsemänvuotias lapsi kuoli. Onnettomuus sattui suojatiellä, kun paikallisliikenteen linja-auto ajoi kärkikolmion takaa ja törmäsi lapseen. Kuljettajaa…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Poliisi
Poliisi suoritti liikenteen valvontaiskun kahdessa paikassa Tampereella, jakamalla yhteensä 20 liikennevirhemaksua. Valvonta tapahtui Satakunnansillalla ja Pyynikintorin laidalla. Tarkoituksena oli parantaa liikenneturvallisuutta vilkkaissa…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenne, #Poliisi
Finnair ilmoitti aloittavansa lennot Tampereelta ja Turusta lokakuussa. Uudet reitit yhdistävät kaupungit yhtiön kansainväliseen verkostoon. Lennot palvelevat erityisesti asiakkaita, jotka matkustavat Helsingistä…
Liikenne
Sodankylässä tapahtui ilmaliikenneonnettomuus, kun pienkone ajautui kiitotien sivuun ja osui puuhun. Koneen kyydissä ollut henkilö selvisi onnettomuudesta ilman loukkaantumisia. Pelastuslaitos sai tiedon…
Liikenne
Pohjanmaan poliisi etsii vihjeitä 31. toukokuuta Vaasassa tapahtuneesta liikenneonnettomuudesta, jossa musta Kia-auto törmäsi kahteen nuoreen pyöräilijään. Kuljettaja oli ruskeahiuksinen nainen aurinkolaseissa. Pyöräilijät…
Liikenne
Hailuodon kiinteä tieyhteys avautuu kesäkuun lopussa. Huikun sillan vedeneristystyöt on saatu päätökseen, ja jäljellä on enää asfaltointi sekä tukikaistojen teko. Avajaispäivä vahvistuu…
Liikenne
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.