Nimipäivä:
Impi, Immi
15°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Kultaranta-keskustelut käynnistyivät ilman presidentti Niinistöä, ja Savonlinnan perhesurmaoikeudenkäynti alkaa. Yhdysvallat iski jälleen Iraniin, mikä kiristää kansainvälisiä suhteita.


Karoliina Partanen nousee ministeriksi

Aihesivu: Karoliina Partanen nousee ministeriksi

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Karoliina Partanen on nimetty sosiaaliturvaministeriksi. Hän on Kuopiosta kotoisin oleva kansanedustaja ja Kokoomuksen varapuheenjohtaja. Nimitys vahvistaa hänen rooliaan puolueessa ja hallituksessa.

  • 11 juttua
  • 6 lähdettä
  • Politiikka
  • Päivitetty 11.6.2026 klo 15:27
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Karoliina Partanen on nimetty sosiaaliturvaministeriksi. Hän on Kuopiosta kotoisin oleva kansanedustaja ja Kokoomuksen varapuheenjohtaja. Nimitys vahvistaa hänen rooliaan puolueessa ja hallituksessa.

Aiheesta on julkaistu 11 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 11.6.2026 klo 15:27, pääluokka Politiikka.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Iltalehti, Keskisuomalainen.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Karoliina Partanen nousee ministeriksi • Kokoomus esittelee uuden ministerin tiedotustilaisuudessa • Karoliina Partanen valittiin sosiaaliturvaministeriksi.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 11.6.2026 klo 15:27.
  • Koosteessa on nyt 11 juttua 6 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Politiikka.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Kokoomus, #KaroliinaPartanen, #Sosiaaliturva.

Selkokielinen yhteenveto

Karoliina Partanen on uusi ministeri

Karoliina Partanen on saanut ministerin tehtävän. Hän on Kuopiosta ja edustaa Kokoomusta. Partanen on myös puolueen varapuheenjohtaja. Nimitys tuo hänelle uusia vastuita ja mahdollisuuksia.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Heinät kukkivat maan eteläosista Etelä-Lappiin ulottuvalla alueella.
Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä Lapissa.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa.  Muualla kukinta-alueella määrät ovat enimmäkseen vähäisiä.
Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu maan eteläosista Etelä-Lappiin ulottuvalla alueella.
Koivun siitepölymäärät jäävät Lapissa vähäisiksi.
Heinien siitepölymäärät ovat enimmäkseen kohtalaisia maan eteläosissa, vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa ja ovat vähäisiä Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.