Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kultaranta-keskustelut käynnistyivät ilman presidentti Niinistöä, ja Savonlinnan perhesurmaoikeudenkäynti alkaa. Yhdysvallat iski jälleen Iraniin, mikä kiristää kansainvälisiä suhteita.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Espoossa tyhjillään ollut omakotitalo on syttynyt tuleen, ja poliisi epäilee paloa tahallisesti sytytetyksi. Tapahtumapaikan läheisyydestä on tavoitettu nuori mies, jota epäillään tuhotyöstä. Onneksi tulipalossa ei ole loukkaantunut ketään.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Espoossa tyhjillään ollut omakotitalo on syttynyt tuleen, ja poliisi epäilee paloa tahallisesti sytytetyksi. Tapahtumapaikan läheisyydestä on tavoitettu nuori mies, jota epäillään tuhotyöstä. Onneksi tulipalossa ei ole loukkaantunut ketään.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 11.6.2026 klo 13:32, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Helsingin Sanomat, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Autiotalo palaa Espoossa, epäilty kiinni • Autiotalo palaa täysin Espoossa • Iso tulipalo tuhoaa autiotalon Espoossa.
Autiotalo palaa Espoossa
Espoossa on syttynyt tulipalo autiotalossa. Poliisi epäilee, että palo on sytytetty tahallaan. Tapahtumapaikan lähellä on nähty nuori mies, jota epäillään asiasta. Kukaan ei ole loukkaantunut tulipalossa.
Espoossa tyhjillään ollut omakotitalo on syttynyt tuleen, ja poliisi epäilee paloa tahallisesti sytytetyksi. Tapahtumapaikan läheisyydestä on tavoitettu nuori mies, jota epäillään tuhotyöstä. Onneksi tulipalossa ei ole loukkaantunut ketään.
Hylätty omakotitalo tuhoutuu täysin tulipalossa Espoossa. Pelastuslaitos sai hälytyksen palosta torstaina kello 11.30, ja paikalla on kymmenen pelastusyksikköä. Talo on täyden palon vaiheessa, eikä sitä voida pelastaa.
Espoossa syttyi tulipalo autiotalossa, joka tuhoutui täysin. Pelastuslaitos sai hälytyksen kello 11.30 ja paikalla on kymmenen sammutusyksikköä. Savupatsas näkyy laajasti, jopa Helsingin Lauttasaaressa.
Poliisi on päättänyt esitutkinnan helmikuussa Turun Varissuolla tapahtuneesta henkirikoksesta. 43-vuotias mies on tunnustanut tappaneensa 44-vuotiaan uhriin riidan seurauksena. Uhri löydettiin parvekkeelta yli…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Jyväskylässä tapahtui poliisioperaatio, joka liittyi epäiltyyn väkivaltarikokseen. Paikalla oli useita poliisi- ja pelastuslaitoksen yksiköitä, ja yksi henkilö otettiin kiinni tapon yrityksestä. Paikalliset…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Kokkolassa tapahtui väkivallanteko, jossa epäilty on 32-vuotias mies. Hänet vangittiin todennäköisin syin tapon yrityksestä ja laittomasta uhkauksesta. Väkivalta alkoi sanallisella uhkailulla ja…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Päihtynyt alaikäinen yritti ajaa sähköskuutilla poliisin päälle ja antoi väärät henkilötiedot. Poliisi tutkii tapausta rikosepäilynä. Nuori oli selvästi humalassa.
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Sodankylässä kuoli 60-vuotias mies, joka vietiin tehohoitoon. Poliisi tutkii tapausta mahdollisena rikoksena, ja epäiltyinä on kaksi miestä, jotka olivat viettäneet aikaa uhrin…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Espoossa poliisi pysäytti rattijuopon, joka ajoi lapsi kyydissään. Kuljettaja yritti paeta U-käännöksellä ja ajoi punaisia päin, mutta poliisi sai hänet kiinni. Hänelle…
Rikos • jaetut avainsanat: #Espoo, #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Heinät kukkivat maan eteläosista Etelä-Lappiin ulottuvalla alueella. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa. Muualla kukinta-alueella määrät ovat enimmäkseen vähäisiä. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu maan eteläosista Etelä-Lappiin ulottuvalla alueella. Koivun siitepölymäärät jäävät Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät ovat enimmäkseen kohtalaisia maan eteläosissa, vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa ja ovat vähäisiä Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.