Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Suomalainen yritti luvattomasti ylittää rajan Venäjälle, ja poliisi epäilee mopoilijaa törkeästä rikoksesta. Teollisuuden uudet tilaukset kasvavat merkittävästi.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jyväskylän Seppälässä tapahtui putkivuoto, joka vuoti vettä siivouskomerosta toimistotiloihin. Pelastuslaitos sulki vuodon ja tilanne jäi huoltomiehen hoidettavaksi. Vahinkoja ei syntynyt merkittävästi.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jyväskylän Seppälässä tapahtui putkivuoto, joka vuoti vettä siivouskomerosta toimistotiloihin. Pelastuslaitos sulki vuodon ja tilanne jäi huoltomiehen hoidettavaksi. Vahinkoja ei syntynyt merkittävästi.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 11.6.2026 klo 12:02, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Putkivuoto aiheutti vesivahinkoa toimistotiloissa.
Putkivuoto aiheutti vesivahinkoa toimistotiloissa
Jyväskylän Seppälässä oli putkivuoto, joka vuoti vettä siivouskomerosta toimistotiloihin. Pelastuslaitos kävi paikalla ja sulki vuodon. Tilanne jäi huoltomiehen vastuulle. Vahinkoja ei syntynyt paljon.
Jyväskylän Seppälässä tapahtui putkivuoto, joka vuoti vettä siivouskomerosta toimistotiloihin. Pelastuslaitos sulki vuodon ja tilanne jäi huoltomiehen hoidettavaksi. Vahinkoja ei syntynyt merkittävästi.
Hyvinkään poliisi on käynnistänyt etsinnät kadonneen 77-vuotiaan naisen löytämiseksi. Nainen on noin 150–160 cm pitkä, tanakka ja hänellä on tummanharmaat hiukset sekä…
Kotimaa
Vantaan kaupunki ilmoittaa poistavansa kaikki turvallisuusriskejä sisältävät kaappisängyt päiväkodeistaan. Päätös seuraa keväällä tapahtunutta onnettomuutta, jossa lapsi menehtyi. Selvityksen mukaan suurin osa käytössä…
Kotimaa
Seinäjoelta kadonneeksi ilmoitettu nainen on löytynyt kuolleena Kurikasta. Poliisi ei epäile rikosta asiassa ja kiittää vihjeistä, joita on saatu. Kuolemansyyntutkinta on käynnissä,…
Kotimaa
Keski-Suomen lukioihin valitut uudet opiskelijat saavat tänään tiedon valinnastaan. Julkaistut nimet löytyvät lukiokohtaisista nimilistoista, jotka päivittyvät jatkuvasti. Osa opiskelijoista on kuitenkin kieltänyt…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Jyväskylä
Securitas Oy on voittanut Jyväskylän kaupungin järjestämän kilpailutuksen ja jatkaa järjestyksenvalvontaa keskustassa ainakin kesään 2028 asti. Sopimukseen sisältyy mahdollisuus jatkaa valvontaa vielä…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Jyväskylä
Piippurannan Klubin vapaaehtoiset kokoontuivat juhlimaan toimintakauden päättymistä Vanhaan Pappilaan. Klubi kiittää lähes sataa vapaaehtoista heidän arvokkaasta työpanoksestaan, joka on tuonut iloa sadoille…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Jyväskylä
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Cladosporium- ja Alternaria-homesienten itiöitä on ilmassa kohtalaisesti maan eteläosissa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sade laskee siitepölymääriä.