Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Teollisuus kasvoi kesäkuussa merkittävästi, kun taas Saara Arvan murhatapaus jatkuu oikeudessa. Lisäksi yli puolet varhaiskasvatuksen asiakkaista on maksuttomia.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Espoossa Säterissä hylätty omakotitalo on täysin palamassa. Pelastuslaitoksen mukaan talo tuhoutuu kokonaan, ja paikalla on kymmenen pelastusyksikköä sammuttamassa tulta. Talo sijaitsee Kehä I:n ja Turunväylän läheisyydessä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Espoossa Säterissä hylätty omakotitalo on täysin palamassa. Pelastuslaitoksen mukaan talo tuhoutuu kokonaan, ja paikalla on kymmenen pelastusyksikköä sammuttamassa tulta. Talo sijaitsee Kehä I:n ja Turunväylän läheisyydessä.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 11.6.2026 klo 12:25, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Yle Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Hylätty talo palaa Espoossa • Hylätty omakotitalo palaa Espoossa.
Hylätty talo palaa Espoossa
Espoossa Säterissä on hylätty omakotitalo, joka palaa. Pelastuslaitos kertoo, että talo tuhoutuu kokonaan. Paikalla on kymmenen pelastusautoa sammuttamassa tulta. Talo on Kehä I:n ja Turunväylän lähellä.
Espoossa Säterissä hylätty omakotitalo on täysin palamassa. Pelastuslaitoksen mukaan talo tuhoutuu kokonaan, ja paikalla on kymmenen pelastusyksikköä sammuttamassa tulta. Talo sijaitsee Kehä I:n ja Turunväylän läheisyydessä.
Espoon Säterissä sijaitseva hylätty omakotitalo palaa täysin. Länsi-Uudenmaan pelastuslaitos ilmoitti, että palo on täydessä vaiheessa ja paikalla on kymmenen pelastusyksikköä. Rakennus sijaitsee Linnoitustiellä, lähellä Kehä I:tä ja Turunväylää.
Espoossa syttyi tulipalo autiotalossa, joka tuhoutui täysin. Pelastuslaitos sai hälytyksen kello 11.30 ja paikalla on kymmenen sammutusyksikköä. Savupatsas näkyy laajasti, jopa Helsingin…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Espoo, #Paloturvallisuus
Säkylässä Huhdintiellä syttyi tulipalo, joka tuhoaa 150 neliömetrin kokoisen rakennuksen. Pelastuslaitos on paikalla 14 yksikön voimin sammuttaakseen paloa. Hälytys tuli keskiviikkoiltana kello…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Pelastuslaitos, #Rakennus
Hyvinkään poliisi on käynnistänyt etsinnät kadonneen 77-vuotiaan naisen löytämiseksi. Nainen on noin 150–160 cm pitkä, tanakka ja hänellä on tummanharmaat hiukset sekä…
Kotimaa
Vantaan kaupunki ilmoittaa poistavansa kaikki turvallisuusriskejä sisältävät kaappisängyt päiväkodeistaan. Päätös seuraa keväällä tapahtunutta onnettomuutta, jossa lapsi menehtyi. Selvityksen mukaan suurin osa käytössä…
Kotimaa
Espoon kaupunki on päättänyt hylätä Lauri Ojalan korvausvaatimukset liittyen Suvivirsi-kiistaan. Ojalan lapsi kuuli Suvivirren ilman etukäteisilmoitusta, mikä johti yhdenvertaisuus- ja tasa-arvolautakunnan suositukseen…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Espoo
Seinäjoelta kadonneeksi ilmoitettu nainen on löytynyt kuolleena Kurikasta. Poliisi ei epäile rikosta asiassa ja kiittää vihjeistä, joita on saatu. Kuolemansyyntutkinta on käynnissä,…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.