Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Ministeri Poutalan varvas amputoitiin onnettomuuden seurauksena, ja Indonesiassa tapahtui voimakas maanjäristys, joka surmasi 20 ihmistä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Sumo Digital on julkaissut uuden trailerin vakoilupelistä Spyder: Agent 8, jossa pelaaja ohjaa robottihämähäkkiä. Peli sijoittuu 1970-luvun retrofuturistiseen maailmaan, jossa Agentti 8 taistelee pahaa S.I.N.-järjestöä vastaan. Tehtävät vaihtelevat junien pysäyttämisestä astronauttien pelastamiseen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Sumo Digital on julkaissut uuden trailerin vakoilupelistä Spyder: Agent 8, jossa pelaaja ohjaa robottihämähäkkiä. Peli sijoittuu 1970-luvun retrofuturistiseen maailmaan, jossa Agentti 8 taistelee pahaa S.I.N.-järjestöä vastaan. Tehtävät vaihtelevat junien pysäyttämisestä astronauttien pelastamiseen.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 11.6.2026 klo 10:26, pääluokka Pelit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Pelaaja.fi.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Spyder: Agent 8 julkaisee uuden trailerin.
Spyder: Agent 8 julkaisee trailerin
Sumo Digital on julkaissut uuden trailerin pelistä Spyder: Agent 8. Pelissä pelaaja ohjaa robottihämähäkkiä, joka tekee salaisia tehtäviä. Peli tapahtuu 1970-luvun maailmassa. Agentti 8:n pitää pysäyttää paha S.I.N.-järjestö. Tehtävät ovat monenlaisia, kuten junien pysäyttäminen ja astronauttien pelastaminen.
Sumo Digital on julkaissut uuden trailerin vakoilupelistä Spyder: Agent 8, jossa pelaaja ohjaa robottihämähäkkiä. Peli sijoittuu 1970-luvun retrofuturistiseen maailmaan, jossa Agentti 8 taistelee pahaa S.I.N.-järjestöä vastaan. Tehtävät vaihtelevat…
Saros on uusi tieteistoimintapeli, joka on kehitetty 70 miljoonalla eurolla. Peli on kehittänyt suomalainen Housemarque ja se on saatavilla PS5-konsolille. Saros edustaa…
Pelit • jaetut avainsanat: #Pelit
Tomodachi Life: Living the Dream on noussut myyntilistojen kärkeen. Nintendo kehitti pelin, joka on saatavilla Switch- ja Switch 2 -konsoleille. Peli on…
Pelit • jaetut avainsanat: #Pelit
007 First Light on uusi James Bond -peli, joka tuo mukanaan tuoreita elementtejä pitkään jatkuneeseen lisenssipeliin. Peli on saanut positiivista palautetta ja…
Pelit • jaetut avainsanat: #Pelit
IO Interactive on ilmoittanut, että James Bond -peli 007 First Light myi 2,7 miljoonaa kappaletta ensimmäisen viikon aikana. Peli on saavuttanut pelisarjan…
Pelit • jaetut avainsanat: #Pelit
IO Interactive on ilmoittanut, että Hitman Classic Trilogy julkaistaan modernisoituna versiona. Trilogia sisältää kolme ensimmäistä Hitman-peliä, jotka saavat visuaalisia päivityksiä, mutta pelaajat…
Pelit • jaetut avainsanat: #Pelit
Xbox on julkaissut listan kesäkuussa Game Pass -tilauspalveluun saapuvista peleistä. Mukana on useita uutuuksia, kuten selviytymispeli ja avaruusseikkailu. Pelit julkaistaan eri päivinä…
Pelit • jaetut avainsanat: #Pelit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 14.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla siitepölyä on vähän. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu Lapin eteläpuolella, ja kukinta heikkenee Etelä-Lapissa. Heinien siitepölymäärät jäävät rannikkoalueilla pääosin kohtalaisiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä.