Nimipäivä:
Impi, Immi
16°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Aamun uutiset
Päivitetty 09:15

Yhdysvallat toteutti uusia iskuja Iraniin, kohdistuen useisiin sotilaskohteisiin eri puolilla maata. YK:n pakolaisjärjestön mukaan kodeistaan paenneiden määrä väheni…


Linja-auto aiheutti lapsen kuoleman Turussa

Aihesivu: Linja-auto aiheutti lapsen kuoleman Turussa

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Turussa tapahtui liikenneonnettomuus, jossa seitsemänvuotias lapsi kuoli. Onnettomuus sattui suojatiellä, kun paikallisliikenteen linja-auto törmäsi lapseen kärkikolmion takaa. Poliisi tutkii tapausta ja epäilee kuljettajaa liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.

  • 5 juttua
  • 5 lähdettä
  • Liikenne
  • Päivitetty 11.6.2026 klo 10:32
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Aamun uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Turussa tapahtui liikenneonnettomuus, jossa seitsemänvuotias lapsi kuoli. Onnettomuus sattui suojatiellä, kun paikallisliikenteen linja-auto törmäsi lapseen kärkikolmion takaa. Poliisi tutkii tapausta ja epäilee kuljettajaa liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.

Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 11.6.2026 klo 10:32, pääluokka Liikenne.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Ilta-Sanomat, Yle Uutiset.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Linja-auto aiheutti lapsen kuoleman Turussa • 7-vuotias lapsi kuoli bussin alle • Uutta tietoa Turun bussionnettomuudesta.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 11.6.2026 klo 10:32.
  • Koosteessa on nyt 5 juttua 5 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Liikenne.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Turku, #Liikenneonnettomuus, #Lapsi.

Selkokielinen yhteenveto

Linja-auto törmäsi lapseen Turussa

Turussa tapahtui onnettomuus, jossa seitsemänvuotias lapsi kuoli. Onnettomuus tapahtui suojatiellä. Linja-auto ajoi kärkikolmion takaa ja törmäsi lapseen. Poliisi tutkii kuljettajaa ja epäilee häntä vakavista rikoksista.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Heinät kukkivat maan eteläosista Etelä-Lappiin ulottuvalla alueella.
Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä Lapissa.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa.  Muualla kukinta-alueella määrät ovat enimmäkseen vähäisiä.
Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu maan eteläosista Etelä-Lappiin ulottuvalla alueella.
Koivun siitepölymäärät jäävät Lapissa vähäisiksi.
Heinien siitepölymäärät ovat enimmäkseen kohtalaisia maan eteläosissa, vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa ja ovat vähäisiä Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.