Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Teollisuus kasvoi kesäkuussa merkittävästi, kun taas Saara Arvan murhatapaus jatkuu oikeudessa. Lisäksi yli puolet varhaiskasvatuksen asiakkaista on maksuttomia.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Saarijärvellä Peperintiellä syttyi torstaiaamuna traktori tuleen. Palon syttymissyystä ei ole vielä tietoa. Onnettomuus aiheutti merkittävää vahinkoa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Saarijärvellä Peperintiellä syttyi torstaiaamuna traktori tuleen. Palon syttymissyystä ei ole vielä tietoa. Onnettomuus aiheutti merkittävää vahinkoa.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 11.6.2026 klo 07:33, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Traktori tuhoutui tulipalossa Saarijärvellä.
Traktori paloi Saarijärvellä
Saarijärvellä Peperintiellä traktori syttyi tuleen torstaiaamuna. Palo tuhosi traktorin täysin. Syytä palolle ei tiedetä vielä. Onnettomuus aiheutti suurta vahinkoa.
Saarijärvellä Peperintiellä syttyi torstaiaamuna traktori tuleen. Palon syttymissyystä ei ole vielä tietoa. Onnettomuus aiheutti merkittävää vahinkoa.
Hyvinkään poliisi on käynnistänyt etsinnät kadonneen 77-vuotiaan naisen löytämiseksi. Nainen on noin 150–160 cm pitkä, tanakka ja hänellä on tummanharmaat hiukset sekä…
Kotimaa
Vantaan kaupunki ilmoittaa poistavansa kaikki turvallisuusriskejä sisältävät kaappisängyt päiväkodeistaan. Päätös seuraa keväällä tapahtunutta onnettomuutta, jossa lapsi menehtyi. Selvityksen mukaan suurin osa käytössä…
Kotimaa
Varkaudessa sijaitsevan Huili Warkaudenportti -huoltoaseman sisäkatto romahti tiistaiaamuna asiakastilojen kohdalla. Onnettomuus tapahtui vain 20 minuuttia ennen huoltamon avaamista, joten henkilövahingoilta vältyttiin. Katto-onnettomuuksien…
Kotimaa
Tammisaaressa Uudellamaalla on löydetty aikuinen ja alle kouluikäinen lapsi kuolleina vedestä. Heidät oli ilmoitettu kadonneiksi maanantaina, ja laajat etsinnät johtivat löytöön Västerbyn…
Kotimaa
Seinäjoelta kadonneeksi ilmoitettu nainen on löytynyt kuolleena Kurikasta. Poliisi ei epäile rikosta asiassa ja kiittää vihjeistä, joita on saatu. Kuolemansyyntutkinta on käynnissä,…
Kotimaa
Oulunsalossa syttyi tiistai-iltana tulipalo autiotalossa, joka tuhoutui täysin. Pelastuslaitos onnistui estämään palon leviämisen muihin rakennuksiin, eikä henkilövahinkoja sattunut. Poliisi tutkii palon syttymissyytä,…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Cladosporium- ja Alternaria-homesienten itiöitä on ilmassa kohtalaisesti maan eteläosissa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sade laskee siitepölymääriä.