Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kokoomuksen Pihla Keto-Huovinen erotettiin eduskuntaryhmästä, ja Metsä Wood vähentää sata työtehtävää. Yhdysvallat iski Iraniin vastauksena helikopterihyökkäykseen.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Miesten MM-jalkapallo käynnistyy tänään, kun Meksiko kohtaa Etelä-Afrikan Mexicossa. Turnaus on suurin koskaan, sillä mukana on 48 joukkuetta. Loppuottelu pelataan New Yorkissa 19. heinäkuuta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Miesten MM-jalkapallo käynnistyy tänään, kun Meksiko kohtaa Etelä-Afrikan Mexicossa. Turnaus on suurin koskaan, sillä mukana on 48 joukkuetta. Loppuottelu pelataan New Yorkissa 19. heinäkuuta.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 11.6.2026 klo 04:03, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa MM-jalkapallo alkaa Meksikossa tänään • MM-jalkapallo alkaa Meksikossa tänään • MM-jalkapallo alkaa Meksikossa.
MM-jalkapallo alkaa tänään
Miesten MM-jalkapallo alkaa tänään. Meksiko pelaa ensimmäisen ottelun Etelä-Afrikkaa vastaan. Turnauksessa on mukana 48 joukkuetta. Loppuottelu pelataan New Yorkissa heinäkuussa.
Miesten MM-jalkapallo käynnistyy tänään, kun Meksiko kohtaa Etelä-Afrikan Mexicossa. Turnaus on suurin koskaan, sillä mukana on 48 joukkuetta. Loppuottelu pelataan New Yorkissa 19. heinäkuuta.
Miesten jalkapallon MM-lopputurnaus käynnistyy tänään, kun Meksiko kohtaa Etelä-Afrikan. Turnaus on historiallisen suuri, sillä mukana on ensimmäistä kertaa 48 joukkuetta. Loppuottelu pelataan New Yorkissa 19. heinäkuuta.
Miesten jalkapallon MM-lopputurnaus starttaa tänään, kun Meksiko kohtaa Etelä-Afrikan. Turnaus on historian suurin, sillä mukana on 48 joukkuetta. Loppuottelu pelataan New Yorkissa 19. heinäkuuta.
Miesten jalkapallon MM-lopputurnaus käynnistyy ensi kesänä, ja mukana on ennätykselliset 48 joukkuetta. Turnauksessa pelataan yhteensä 104 ottelua, joista 72 on alkulohkoissa ja…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMjalkapallo, #Jalkapallo
MM-jalkapallon ottelut pelataan Suomessa ilta- ja aamuaikaan, mikä vaikuttaa unirytmiin. Kisat alkavat Mexico Cityssä, jossa Meksiko kohtaa Etelä-Afrikan. Kisojen katseluoikeudet on jaettu…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMjalkapallo, #Meksiko
Jalkapallon MM-kisoissa on useita tärkeitä ilmiöitä, joita kannattaa seurata. Kansainvälisesti arvostettu professori ja entinen ammattifutaaja tarjoaa käyttöoppaan kisojen ymmärtämiseen. Rakkaus jalkapalloon on…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Miesten jalkapallon MM-turnaus alkaa torstaina Yhdysvalloissa, Kanadassa ja Meksikossa. Suurimmat mestarisuosikit ovat Ranska, Espanja ja Englanti, mutta turnauksesta puuttuu myös monia huippupelaajia.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMjalkapallo
Suomen naisten jalkapallomaajoukkue, Helmarit, voitti Portugalin 3–1 MM-karsintapelissä. Nea Lehtola teki ottelussa kaksi maalia ja kehui kotiyleisön tukea, joka energisoi joukkuetta. Vaikka…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Suomen alle 21-vuotiaiden jalkapallomaajoukkue voitti Norjan vierasottelussa 2-0. Onni Helén teki avausmaalin ja hankki rangaistuspotkun, jonka Matias Siltanen viimeisteli. Suomi on EM-karsinnoissa…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Heinät kukkivat maan eteläosista Etelä-Lappiin ulottuvalla alueella. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa. Muualla kukinta-alueella määrät ovat enimmäkseen vähäisiä. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu maan eteläosista Etelä-Lappiin ulottuvalla alueella. Koivun siitepölymäärät jäävät Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät ovat enimmäkseen kohtalaisia maan eteläosissa, vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa ja ovat vähäisiä Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.