Nimipäivä:
Sylvi, Sylvia, Silva
18°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Aamun uutiset
Päivitetty 09:15

Joe Bidenin syöpä on levinnyt luustoon, ja Espanja aloittaa rajatarkastukset Italiasta. Wall Street nousi heikkojen työllisyyslukujen myötä.


Mies syytetään naisen murhasta matkalaukussa

Aihesivu: Mies syytetään naisen murhasta matkalaukussa

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

51-vuotias mies on oikeudessa syytettynä tuttavansa murhasta. Naisen ruumis löytyi matkalaukusta leikkikentän läheltä Stuttgartissa. Poliisi tutkii tapausta ja etsii vihjeitä.

  • 1 juttua
  • 1 lähdettä
  • Rikos
  • Päivitetty 10.6.2026 klo 22:15
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Aamun uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

51-vuotias mies on oikeudessa syytettynä tuttavansa murhasta. Naisen ruumis löytyi matkalaukusta leikkikentän läheltä Stuttgartissa. Poliisi tutkii tapausta ja etsii vihjeitä.

Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 10.6.2026 klo 22:15, pääluokka Rikos.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Mies syytetään naisen murhasta matkalaukussa.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 10.6.2026 klo 22:15.
  • Koosteessa on nyt 1 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Rikos.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Filderstadt, #Stuttgart, #Murha.

Selkokielinen yhteenveto

Mies syytetään murhasta matkalaukussa

51-vuotias mies on oikeudessa. Hänet syytetään tuttavansa murhasta. Naisen ruumis löytyi matkalaukusta leikkikentän läheltä. Poliisi tutkii tapausta ja etsii vihjeitä.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin.
Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla.
Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.
Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti.
Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia.


ENNUSTE

Heinien ja pujon kukinta jatkuu.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi.
Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän.
Sateet laskevat siitepölymääriä.