Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Teollisuus kasvoi kesäkuussa merkittävästi, kun taas Saara Arvan murhatapaus jatkuu oikeudessa. Lisäksi yli puolet varhaiskasvatuksen asiakkaista on maksuttomia.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Säkylässä Huhdintiellä syttyi tulipalo, joka tuhoaa 150 neliömetrin kokoisen rakennuksen. Pelastuslaitos on paikalla 14 yksikön voimin sammuttaakseen paloa. Hälytys tuli keskiviikkoiltana kello 19.06.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Säkylässä Huhdintiellä syttyi tulipalo, joka tuhoaa 150 neliömetrin kokoisen rakennuksen. Pelastuslaitos on paikalla 14 yksikön voimin sammuttaakseen paloa. Hälytys tuli keskiviikkoiltana kello 19.06.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 10.6.2026 klo 20:19, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Säkylässä on suuri palo.
Säkylässä on suuri palo
Säkylässä on syttynyt tulipalo. Palo on Huhdintiellä ja se tuhoaa isoa rakennusta. Pelastuslaitos on paikalla 14 yksikön kanssa. Hälytys tuli keskiviikkona kello 19.06.
Säkylässä Huhdintiellä syttyi tulipalo, joka tuhoaa 150 neliömetrin kokoisen rakennuksen. Pelastuslaitos on paikalla 14 yksikön voimin sammuttaakseen paloa. Hälytys tuli keskiviikkoiltana kello 19.06.
Vantaan kaupunki ilmoittaa poistavansa kaikki turvallisuusriskejä sisältävät kaappisängyt päiväkodeistaan. Päätös seuraa keväällä tapahtunutta onnettomuutta, jossa lapsi menehtyi. Selvityksen mukaan suurin osa käytössä…
Kotimaa
Varkaudessa sijaitsevan Huili Warkaudenportti -huoltoaseman sisäkatto romahti tiistaiaamuna asiakastilojen kohdalla. Onnettomuus tapahtui vain 20 minuuttia ennen huoltamon avaamista, joten henkilövahingoilta vältyttiin. Katto-onnettomuuksien…
Kotimaa
Tammisaaressa Uudellamaalla on löydetty aikuinen ja alle kouluikäinen lapsi kuolleina vedestä. Heidät oli ilmoitettu kadonneiksi maanantaina, ja laajat etsinnät johtivat löytöön Västerbyn…
Kotimaa
Seinäjoelta kadonneeksi ilmoitettu nainen on löytynyt kuolleena Kurikasta. Poliisi ei epäile rikosta asiassa ja kiittää vihjeistä, joita on saatu. Kuolemansyyntutkinta on käynnissä,…
Kotimaa
Pari- ja lähisuhdeväkivaltarikosten uhrien määrä kasvoi viime vuonna ennätykselliseen 15 500:aan, mikä on viidenneksen enemmän kuin edellisvuonna. Aikuisten ja alaikäisten uhrien määrä…
Kotimaa
Pirkanmaan pelastuslaitos sai hälytyksen keskisuuresta rakennuspalosta Tampereen keskustassa sijaitsevaan hotelli Scandiciin. Hälytys tuli kello puoli yhden aikaan iltapäivällä, ja paikalle saapui yhdeksän…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Pelastuslaitos
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.