Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat surmasi rikollisjärjestön johtajan, ja Paramountin ja Warner Brosin fuusio sai hyväksynnän. Ukrainassa siviilit kärsivät toukokuussa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Alex Albonista tulee Williams-tallin eniten GP-kisoja ajanut kuljettaja, kun hän kilpailee Barcelonan GP:ssä. Albon saavuttaa 96. Kilpailunsa tallin riveissä, ohittaen Nigel Mansellin ennätyksen. Tapausta juhlistetaan erityisellä kypärällä, joka on inspiroitu Mansellin legendaarisesta kypärästä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Alex Albonista tulee Williams-tallin eniten GP-kisoja ajanut kuljettaja, kun hän kilpailee Barcelonan GP:ssä. Albon saavuttaa 96. Kilpailunsa tallin riveissä, ohittaen Nigel Mansellin ennätyksen. Tapausta juhlistetaan erityisellä kypärällä, joka on inspiroitu Mansellin legendaarisesta kypärästä.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 10.6.2026 klo 18:08, pääluokka Moottoriurheilu.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Albonista tulee Williamsin ennätyskuljettaja • Alex Albonista Williamsin ennätyskuljettaja • Williamsin Albonista tulee ennätyskuljettaja.
Albonista tulee Williamsin mestari
Alex Albon ajaa Barcelonan GP:ssä. Hänestä tulee Williamsin kuljettaja, joka on ajanut eniten kilpailuja. Albon kilpailee nyt 96. Kerran tallin väreissä. Hän ylittää Nigel Mansellin ennätyksen. Albon juhlii tapausta erityisellä kypärällä, joka muistuttaa Mansellin kypärää.
Alex Albonista tulee Williams-tallin eniten GP-kisoja ajanut kuljettaja, kun hän kilpailee Barcelonan GP:ssä. Albon saavuttaa 96. Kilpailunsa tallin riveissä, ohittaen Nigel Mansellin ennätyksen. Tapausta juhlistetaan erityisellä kypärällä, joka…
Alex Albonista tulee Williamsin eniten GP-kisoja ajanut kuljettaja Barcelonan GP:ssä, kun hän kilpailee 96. Kerran tallin väreissä. Albon tasoittaa Nigel Mansellin ennätyksen, ja talli juhlistaa saavutusta erityisellä kypärällä.…
Alex Albonista tulee Williamsin eniten GP-kisoja ajanut kuljettaja, kun hän kisaa 96. Kerran Barcelonan GP:ssä. Albon on saavuttanut tämän merkkipaalun Nigel Mansellin rinnalle, joka on yksi F1:n legendoista.…
Las Vegasin F1-kilpailu jatkuu kalenterissa kymmenen vuoden ajan jatkosopimuksen myötä, joka ulottuu vuoteen 2037. Kilpailu on ollut erittäin suosittu ja houkutellut satojatuhansia…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #F1, #Formula1
Valtteri Bottas on vastannut huhuihin, jotka koskevat hänen asemaansa Formula 1:n Cadillac-tallissa. Hän totesi, että talli tukee häntä täysin ja että huhut…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #Formula1, #F1
Formula ykkösten Monacon GP:ssä voiton otti Kimi Antonelli, joka ajoi kilpailun aikaan 2.23.31,243. Lewis Hamilton sijoittui toiseksi ja Isack Hadjar kolmanneksi. Valtteri…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #Formula1
Max Verstappenin kilpailu Monacon F1-osakilpailussa päättyi keskeytykseen heti startissa. Red Bullin kuljettaja ei saanut autoaan liikkeelle, ja kilpailu jäi kesken teknisten ongelmien…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #F1
Kimi Antonelli jatkoi vahvaa kauttaan ja voitti paalupaikan Monacon Formula ykkösten aika-ajossa. Hän voitti Max Verstappenin vain 0,043 sekunnilla. Lewis Hamilton ja…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #Formula1
Ferrarin Charles Leclerc ja Lewis Hamilton olivat nopeimpia Monacon formula ykkösten harjoituksissa. Leclerc ajoi ensimmäisessä sessiossa parhaan ajan, mutta Hamilton nousi toisessa…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #F1
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski- ja Pohjois-Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.