Nimipäivä:
Seppo
...

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Metsä Wood vähentää satoja työtehtäviä, ja Yhdysvallat iski Iraniin vastauksena helikopterihyökkäykseen. Metsä Wood ilmoitti vähentävänsä yhteensä 100 työtehtävää…


Kaisa Mäkäräinen aloittaa U21-valmentajana

Aihesivu: Kaisa Mäkäräinen aloittaa U21-valmentajana

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Kaisa Mäkäräinen on valittu U21-maajoukkueen toiseksi valmentajaksi ampumahiihdossa. Ylen mukaan Mäkäräisen uusi rooli ei estä häntä kommentoimasta ampumahiihtoa asiantuntijana. Valmennusrooli on pieni, eikä se vaikuta A-maajoukkueen analysointiin.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Kulttuuri
  • Päivitetty 10.6.2026 klo 18:06
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Kaisa Mäkäräinen on valittu U21-maajoukkueen toiseksi valmentajaksi ampumahiihdossa. Ylen mukaan Mäkäräisen uusi rooli ei estä häntä kommentoimasta ampumahiihtoa asiantuntijana. Valmennusrooli on pieni, eikä se vaikuta A-maajoukkueen analysointiin.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 10.6.2026 klo 18:06, pääluokka Kulttuuri.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Ilta-Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kaisa Mäkäräinen aloittaa U21-valmentajana • Kaisa Mäkäräinen jatkaa Ylellä asiantuntijana.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 10.6.2026 klo 18:06.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Kulttuuri.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #KaisaMäkäräinen, #Ampumahiihto, #Valmennus.

Selkokielinen yhteenveto

Kaisa Mäkäräinen alkaa valmentaa U21-joukkuetta

Kaisa Mäkäräinen on saanut uuden työn ampumahiihdossa. Hänestä tulee U21-maajoukkueen toinen valmentaja. Mäkäräinen voi silti jatkaa asiantuntijana. Hänen valmennusroolinsa on pieni, eikä se vaikuta A-maajoukkueeseen.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Heinät kukkivat maan eteläosista Etelä-Lappiin ulottuvalla alueella.
Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä Lapissa.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa.  Muualla kukinta-alueella määrät ovat enimmäkseen vähäisiä.
Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu maan eteläosista Etelä-Lappiin ulottuvalla alueella.
Koivun siitepölymäärät jäävät Lapissa vähäisiksi.
Heinien siitepölymäärät ovat enimmäkseen kohtalaisia maan eteläosissa, vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa ja ovat vähäisiä Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.