Nimipäivä:
Seppo
16°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Metsä Wood vähentää satoja työtehtäviä, ja Yhdysvallat iski Iraniin vastauksena helikopterihyökkäykseen. Metsä Wood ilmoitti vähentävänsä yhteensä 100 työtehtävää…


Rikkoutunut ajoneuvo haittaa liikennettä Pohjantielle

Aihesivu: Rikkoutunut ajoneuvo haittaa liikennettä Pohjantielle

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Pohjantien liikenne Oulussa on häiriintynyt rikkoutuneen raskaan ajoneuvon vuoksi. Häiriö vaikuttaa erityisesti Kemin suuntaiseen liikenteeseen Kontinkankaan liittymän kohdalla. Tieliikennekeskus on lyhentänyt kiihdytyskaistaa tilanteen vuoksi.

  • 2 juttua
  • 1 lähdettä
  • Liikenne
  • Päivitetty 10.6.2026 klo 15:49
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Pohjantien liikenne Oulussa on häiriintynyt rikkoutuneen raskaan ajoneuvon vuoksi. Häiriö vaikuttaa erityisesti Kemin suuntaiseen liikenteeseen Kontinkankaan liittymän kohdalla. Tieliikennekeskus on lyhentänyt kiihdytyskaistaa tilanteen vuoksi.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 10.6.2026 klo 15:49, pääluokka Liikenne.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Kaleva.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Rikkoutunut ajoneuvo haittaa liikennettä Pohjantielle • Rikkoutunut ajoneuvo haittaa liikennettä Oulussa.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 10.6.2026 klo 15:49.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Liikenne.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Pohjantie, #Oulu, #Liikenne.

Selkokielinen yhteenveto

Rikkoutunut auto haittaa liikennettä

Oulussa Pohjantien liikenne on vaikeaa rikkoutuneen raskaan auton takia. Tämä tapahtui Kontinkankaan liittymän kohdalla. Haitta koskee Kemin suuntaista liikennettä. Kiihdytyskaistaa on lyhennetty. Tilanne alkoi noin kello 15.40.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Heinät kukkivat maan eteläosista Etelä-Lappiin ulottuvalla alueella.
Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä Lapissa.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa.  Muualla kukinta-alueella määrät ovat enimmäkseen vähäisiä.
Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu maan eteläosista Etelä-Lappiin ulottuvalla alueella.
Koivun siitepölymäärät jäävät Lapissa vähäisiksi.
Heinien siitepölymäärät ovat enimmäkseen kohtalaisia maan eteläosissa, vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa ja ovat vähäisiä Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.